همشهری‌آنلاین: دبیرکل مجمع جهانی کلانشهرهای جهان در نامه‌ای انتصاب محمد علی افشانی به سمت شهردار تهران را تبریک گفت.

اوکتاوب د لا وارگا، دبيركل مجمع جهاني كلانشهرها در نامه خود خطاب به شهردار تهران نوشت: بر اين باورم که تعهد شما براي شهروندان تهران منفعت و شکوفايي به همراه خواهد آورد. همچنين براي حضرت عالي در مديريت شهري تهران آرزوي موفقيت مي‌کنم.

به گزارش مركز ارتباطات و امور بين‌الملل شهرداري تهران، دبيرکل مجمع جهاني کلانشهرها در ادامه نوشته است: شهرداري تهران در سال 1992 به متروپليس پيوست و از آن پس مشارکت اين شهر در فعاليت‌هاي ما بسيار حياتي بوده است. اطمينان دارم که در برنامه اجرايي ما براي سال هاي 2018 تا 2020، کلان شهر شما بهترين فرصت‌ها را براي تعالي خود، خواه در مسير ديپلماسي شهري و حمايت از مسائل و اصول کلان شهرها، خواه در مسير تقويت ظرفيت‌هاي شهري براي حکمراني بهتر خواهد يافت. بنابراين بسيار خوشحال خواهيم بود که دسترسي کلان شهر شما را به کارگاه‌ها، کنفرانس‌ها، دوره‌هاي آموزشي و هرگونه پروژه همکاري‌ و ديگر فعاليت‌هايمان، تسهيل کنيم. علاوه بر اين، علاقه‌منديم که تهران بهترين تجارب خود را با ما به اشتراک بگذارد تا ما نيز از طريق کانال‌هاي ارتباطي خود، آنها را با مخاطبانمان به اشتراک بگذاريم.

اوكتاوي د لا وارگا با تاکيد بر نقش تهران در فعاليت‌هاي متروپليس اعلام کرد: متروپليس با بيش از 130 عضو و 30 سال سابقه فعاليت، انجمني پيشتاز در گردهم آوردن دولت‌هاي محلي در سرتاسر جهان است. به علاوه، متروپليس به عنوان پايگاهي براي ايجاد ارتباط و هم رساني اطلاعات و تجارب بين کلانشهرها در طيف وسيعي از موضوعات از محلي تا بين المللي، فعاليت مي‌کند.

او در انتها از شهردار تهران براي شرکت در نشست سالانه متروپليس که در سال 2018 با عنوان «کلان شهرها و مناطق شهري فراگير » و در شهر ژوهانسبورگ آفريقاي جنوبي برگزار مي‌شو،د دعوت کرد.

اوكتاوي د لا وارگا يکي از مزيت‌هاي شرکت در اين نشست را ملاقات و برقراري ارتباط با شهرداران، چهره‌هاي سياسي ديگر کلانشهرها عنوان کرد.

کد خبر 406196

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha