مجموع نظرات: ۰
شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
۰ نفر

رئیس پلیس پایتخت گفت: با تمام ظرفیت در راستای حل مشکلات شهری و ترافیکی در کنار شهرداری تهران خواهیم بود.

سردار حسین رحیمی در دیدار با سید محمدعلی افشانی ضمن تبریک انتصاب او به‌عنوان شهردار جدید پایتخت گفت: نیروی انتظامی در کنار شهرداری است و آمادگی آن را دارد که همچون گذشته در راستای حل معضلات و آسیب‌های اجتماعی همفکری و همراهی لازم را با آن سازمان به عمل آورد. با توجه به پیچیدگی‌های آسیب‌های اجتماعی به‌طور حتم بدون همدلی و همکاری سازمان‌های مربوطه امکان برون‌رفت از این مشکلات وجود نخواهد داشت؛ از این‌رو باور ما بر این است که باید با هم‌افزایی و انسجام هر چه بیشتر به حل مشکلات بپردازیم.

سردار رحیمی با تأکید بر اینکه بدون شناخت قابلیت و ظرفیت‌های همدیگر به نتیجه مطلوب نخواهیم رسید، عنوان کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با استفاده از ظرفیت پلیس‌های تخصصی در راستای حل مشکلات شهری و ترافیکی در کنار شهرداری تهران خواهد بود.

او با اشاره به اینکه در حوزه انضباط اجتماعی همراهی، همفکری و همکاری مستقیم مجموعه شهرداری و نیروی انتظامی لازم و ضروری است، افزود: تهران امروز به‌عنوان یکی از پر جمعیت‌ترین پایتخت‌های جهان از مشکلات ترافیکی و ناکارآمدی ناوگان حمل‌ونقل عمومی رنج می‌برد که این امر مستلزم آموزش همگانی و اطلاع‌رسانی دقیق به مردم و همکاری و هم‌افزایی پلیس و شهرداری در حوزه حمل‌ونقل است.

سردار رحیمی با اشاره به بعضی نابسامانی‌های موجود در بعضی از مناطق جنوبی تهران ازجمله هرندی و لزوم ساماندهی آن، عنوان داشت: خوشبختانه شهرداری تهران در سال‌های اخیر در زمینه حذف و نوسازی بافت‌های فرسوده که محل جولان و پاتوق افراد خلافکار و معتادان متجاهر بود، اقدامات مؤثری را انجام داده است.

در ادامه این جلسه شهردار تهران هم ضمن خوشامدگویی با اشاره به اینکه نظم و امنیت درون شهر بر‌عهده شماست، بیان کرد: امنیت، لازمه توسعه در هر شهری است و احساس آن از خود امنیت بالاتر است که این امر موجب سرمایه‌گذاری و جذب توریست و... خواهد شد. افشانی گفت: تهران با توجه به سکونت همه اقوام، مذاهب و فرهنگ‌ها، باید الگوی همگرایی ملی، دینی و مذهبی باشد.

کد خبر 406543

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha