یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۸۶ - ۱۴:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فوتبال آث میلان ایتالیا باپیروزی مقابل بوکاجونیورز آرژانتین قهرمان مسابقات فوتبال جام باشگاه های جهان عنوان شد.

 تیم های آث میلان ایتالیا (قهرمان لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا) روز یکشنبه (25 آذر) در فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان رودروری  بوکاجونیورز (قهرمان جام لیبرتادورس) قرار گرفت که نتیجه این بازی 4 بر 2 به سود تیم ایتالیایی تمام شد. بدین ترتیب یک تیم اروپایی برای نخستین بار قهرمان این مسابقات شد.

در این بازی که در ورزشگاه بزرگ یوکوهامای توکیو در ژاپن برگزار شد، کاکای برزیلی که یک گل زد و 2 پاس گل داد.
به گزارش مهر، در این بازی ابتدا آث میلان در دقیقه 21 به گل رسید. هنوز شادی آث میلانی ها تمام نشده بود که پلاسیو در دقیقه 22 بازی را به تساوی کشاند. نتیجه تساوی یک بریک حاصل کار دو تیم در پایان نیمه نخست بود.

اما نیمه دوم جذاب و تماشایی و پرگل بود که برتری قاطع آث میلان را به دنبال داشت. شروع طوفانی آث میلان از دقیقه 50 و همزمان با گل نستا آغاز شد. 11 دقیقه بعد کاکا اختلاف را به دو گل رساند و با گل دقیقه 71 تیر خلاص بر پیکر بوکا شلیک شد. به دنبال اخراج کالادزه در دقیقه 77 بوکا جانی تازه گرفت و در دقیقه 85 پس از فشاری بی امان بروی اشتباه آمبروزینی که دروازه تیم خود را گشود موفق به جبران یکی از گل های خورده شد.

شاید مهمترین اتفاق بازی در دقایق پایانی اخراج لدسما در دقیقه 88 بود که زخم آرژانتینی ها را جریحه دار تر کرد. و در نهایت مسابقات فوتبال جام باشگاه های جهان تمام شد. این بار آث میلان به جام قهرمانی بوسه زد و دست آمریکایی ها از جام کوتاه ماند.

داوراین بازی مارکو رودریگوئر از مکزیک بود که 5 کارت زرد و 2 کارت قرمز به بازیکنان دو تیم نشان داد.

کد خبر 39307

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز