همشهری آنلاین: شمارش معکوس برای آغاز بازبینی فیلم‌های متقاضی حضور در بخش سودای سیمرغ سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با معرفی هفت عضو هیات انتخاب آغاز شد.

به گزارش همشهري آنلاين، ابراهیم داروغه‌زاده در مقام دبیر جشنواره فیلم فجر امسال با صدور احكام جداگانه اعضاي هیأت انتخاب بخش سودای سیمرغ يا مسابقه رسمي سينماي ايران را منصوب و معرفي كرد. بر اين اساس، محمود اربابی، احمد امینی، مجید رضابالا، پوران درخشنده، سیدجمال ساداتیان، حسین کرمی و محمدهادی کریمی مسئوليت بازبيني و انتخاب آثار حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره سی و ششم را بر عهده خواهند داشت.

كار بازبینی آثار این بخش از چند روز ديگر آغاز مي‌شود تا فیلم‌های برگزيده اوايل دی معرفی شوند. در هيات انتخاب سوداي سيمرغ اين دوره، چهار سينماگر به نام‌هاي ساداتيان، اميني، درخشنده و كريمي حضور دارند و وزن مديران سينمايي در آن چندان بالا نيست.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر ۱۲ تا ۲۲ بهمن امسال برگزار مي‌شود و اين نخستين‌بار است كه داروغه‌زاده مسئوليت دبيري آن را بر عهده دارد. در دو دوره گذشته محمد حيدري دبير جشنواره فيلم فجر بود و البته عملكرد او در اين جايگاه انتقادهايي را برانگيخته بود.

کد خبر 391348

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha