همشهری آنلاین: ثبت نام دوره دکتری تخصصی با آزمون و بدون آزمون سال 1387 دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه 24 آذر آغاز می‌شود و تا روز جمعه هفتم دی ماه ادامه دارد.

به گزارش واحد مرکزی خبر،‌ رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان دوره های دکتری با آزمون و بدون آزمون فقط به صورت اینترنتی انجام می شود و داوطلبان می توانند پس از تهیه دفترچه راهنمای آزمون و یک قطعه کارت اعتباری ثبت نام از دفاتر پستی ،با مراجعه به پایگاه ثبت نام الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.azmoon.org به ثبت نام خود اقدام کنند.

دکتر ناصر اقبالی در ادامه افزود: دفترچه راهنمای دوره دکتری تخصصی بر روی پایگاه الکترونیکی ثبت نام قابل مشاهده است و داوطلبان در صورت تمایل می‌توانند اطلاعات دفترچه را دریافت و آن را مطالعه کنند.

وی با اشاره به این که پس از خرید کارت اعتباری ثبت نام، امکان باز پس‌گیری آن در دفاتر پستی وجود ندارد ، به داوطلبان توصیه کرد پس از آگاهی از شرایط و ضوابط ثبت نام به تهیه کارت اعتباری اقدام کنند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه ازاد در مورد دوره دکتری تخصصی با آزمون گفت: هر داوطلب با توجه به علاقه و بدون در نظر گرفتن مدرک کارشناسی ارشد خود می تواند با رعایت مفاد دفترچه رشته مورد نظر خود را انتخاب کند.

دکتر اقبالی در مورد فارغ التحصیلان ممتاز مقطع کارشناسی ارشد که متقاضی ورود به دوره های دکتری بدون آزمون هستند ، تصریح کرد: این دسته از داوطلبان نیز می توانند با تهیه دفترچه راهنما و رعایت ضوابط مندرج در آن به ثبت نام در این دوره اقدام کنند.

وی در ادامه تاکید کرد: متقاضیان شرکت در دوره دکتری بدون آزمون باید رشته ای متجانس و همنام با رشته فارغ التحصیلی دوره کارشناسی ارشد خود انتخاب کنند.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در پایان اظهار داشت: آزمون دوره دکتری تخصصی سال 1387 دانشگاه آزاد 24و 25 بهمن امسال برگزار می شود.

کد خبر 39055

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز