همشهری آنلاین: تیم وزنه‌برداری مناطق نفت‌خیز جنوب قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد و در کاپ آسیا به عنوان نایب قهرمانی رسید.

Rahman Urame

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، چهارمین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری جام باشگاه‌های سال 2017 آسیا به میزبانی شهر یانگو در کشور کره جنوبی با حضور رحمان اورامه در رقابت دسته ۹۴ کیلوگرم همراه بود.

وزنه‌بردار جوان مناطق نفت‌خیز جنوب خوزستان توانست در هر دو مسابقه (جام باشگاه‌های آسیا و آسیا کاپ) با مجموع ۳۶۲ کیلوگرم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

اورامه به دلیل این که زودتر از حریف کره‌ای خود به مجموع 362 کیلوگرم رسید، به مدال طلای مجموع دست یافت و قهرمان شد. "جونگ هون هان" از کره جنوبی با مجموع 362 کیلوگرم مدال نقره گرفت و " شودلیبک ارگاشف" از ازبکستان با این که در حرکت یک ضرب وزنه 165 کیلویی را به نام خود ثبت کرده بود و به مدال طلا دست یافته بود، ولی در نهایت با مجموع 356 کیلوگرم به مدال برنز بسنده کرد.

رقابت دسته فوق سنگین وزنه‌برداری جام باشگاه های آسیا هم به پایان رسید وعلی داودی عنوان قهرمانی را به دست آورد.

علی داوودی

در بخش تیمی نیز تیم مناطق نفت‌خیز جنوب قهرمان جام باشگاه‌های آسیا شد و تیم‌های ازبکستان و کره جنوبی به ترتیب دوم و سوم شدند. تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در کاپ آسیایی نیز نایب قهرمان شد.

 

کد خبر 387203

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha