چهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۸۶ - ۲۱:۲۴
۰ نفر

کریستوفر ارین، جنایتکار 28 ساله‌ای که یکشنبه گذشته در جنایتی بی‌سابقه 2نفر را در منطقه پالمر کانادا به قتل رسانده و 3 نفر دیگر را مجروح کرده بود، درنخستین جلسه بازجویی گفت: از دستگیر شدن نمی‌ترسیدم، می‌خواستم هرکسی در مسیرم بود را بکشم.

به گزارش آسوشیتد پرس، یکشنبه گذشته، وقتی کارآگاهان پلیس جنایی کانادا، در جریان جنایتی خونین در منطقه پالمر قرار گرفتند، با حضور در صحنه جنایت، تحقیقات خود را‌ آغاز کردند.در حالی که نخستین تحقیقات بیانگر آن بود که در این جنایت مرد 51 ساله‌ای   توسط فرزندش  به نام کریستوفر ارین به قتل رسیده و همسر55 ساله‌اش نیز به شدت مجروح شده است، عملیات پلیسی برای به دام انداختن مرد جوان که با انگیزه‌ای نامشخص دست به این جنایت زده بود آغاز شد.

درحالی که تحقیقات پلیسی آغاز شده بود، ساعاتی بعد کارآگاهان جنایی پلیس کانادا در فاصله اندکی از محل نخستین جنایت با جنایت دیگری مواجه شدند که در آن دختر دانشجوی 27 ساله‌ای به نام جاسون ونگر هنگامی که در خودروی خود نشسته بود به قتل رسیده و خودرواش به سرقت رفته بود.

با گزارش این ماجرای خونین، در حالی که نخستین گمانه زنی‌های پلیسی حاکی از دخالت کریستوفر در این جنایت بود، عملیات کنترلی گسترده‌ای برای دستگیری این مرد آغاز شد.اما وی هیچ ردپایی از خود برجای نگذاشته بود،ساعاتی بعد  گزارش حمله وحشتناک دیگری که در آن مرد 33 ساله‌ای به نام  راجرز لیز رامزی  با ضربات چاقو در کنارجاده یخ زده وستچستر لاگوون به شدت مجروح شده بود، شوک دیگری بود که در فاصله کوتاهی به پلیس وارد آمد.

تعطیلات یکشنبه با همین جنایت‌ها به پایان رسید، بدون آنکه پلیس بتواند کریستوفر را به دام بیندازد، اما در حالی که هر لحظه احتمال وقوع جنایت دیگری می‌رفت، صبح دوشنبه گذشته، ماجرای شلیک به سوی تاماس دیک، رهگذر بدشانس دیگری در اطراف جاده پالمر پلیس را سردرگم کرد.در حالی که پلیس می‌دانست، این جنایت نیز توسط کریستوفر صورت می‌گیرد، 50 بازرس و افسر گشت راهی منطقه شدند.

 سرانجام بعد از انجام تعقیب و گریزی پلیسی، تیم‌های عملیاتی کریستوفر  را با ردگیری خودروی مسروقه‌  دختر دانشجو به دام انداختند. دستگیری این مرد درحالی صورت گرفت که وی یک اسلحه رولور357 و مهمات زیادی همراه داشت.

می خواستم بکشم، بدون هدف

جوان جنایتکار بعد از دستگیری با اعتراف به 2 قتل و 3 حمله خونین، در توضیح   این جنایت‌ها، درباره انگیزه‌اش حرفی نزد و تنها گفت که قصد داشته آدم بکشد.

او گفت: بعد از قتل پدرم و همسرش با چاقو، زیاد نگران دستگیری نبودم و حتی بعد از ظهر یکشنبه پس از نخستین جنایت‌ها به آرامی به خواب رفتم، در این مدت تنها قصدی که داشتم این بود که آدم‌های بیشتری را در اطراف جاده پالمر به قتل برسانم.

به گفته سخنگوی پلیس ، کریستوفر که با وثیقه یک‌میلیون دلاری در زندان به سر می‌برد، متهم به 2 فقره قتل درجه یک و 3 فقره تلاش برای قتل از نوع درجه یک  است.

کد خبر 38434

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز