سه‌شنبه ۲ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۸:۰۵
۰ نفر

مرد انگلیسی که در اقدامی جنون آمیز با گرفتن دست‌ 2 فرزند خردسالش، از بالکن طبقه چهارم هتلی در جزیره کرت یونان به پایین پریده بود، پس از رهایی از مرگ، در نخستین جلسه دادگاه مدعی شد، هیچ چیز را به خاطر نمی‌آورد.

به گزارش آسوشیتدپرس، این مرد 34 ساله به نام جان هوگان، در ماه آگوست 2006  به همراه همسر و فرزندانش برای گذراندن تعطیلات به جزیره کرت یونان رفته بودند اما در اقدامی جنون آمیز بعد از مشاجره با همسرش، به بالکن هتلی که در آنجا اقامت داشتند رفت وی لحظاتی بعد  در حالی که دست پسر6 ساله و دختر 2ساله‌اش را گرفته بود، از طبقه چهارم به پایین پرید.

به‌دنبال مرگ پسربچه 6 ساله و مجروح شدن دختر خردسال وی در این حادثه، مرد انگلیسی که پس از انتقال به بیمارستان از خطر مرگ گریخته بود، از سوی پلیس دستگیر شده و تحت بازجویی‌های تخصصی قرار گرفت. او در این بازجویی‌ها مدعی شد هیچ چیز را به خاطر نمی‌آورد و نمی‌داند حادثه مرگبار چگونه اتفاق افتاده است. این در حالی بود که 2 روانشناس که مأموریت بررسی‌ سلامت روانی وی را بر عهده داشتند، پس از معاینات تخصصی متهم اعلام کردند وی از سلامت روانی برخوردار نیست.

ما او را تبرئه می‌کنیم

با گذشت بیش از یک سال از این جنایت خانوادگی، در حالی که متهم در طول این مدت در یک بیمارستان روانی بستری بود، محاکمه او در دادگاه جزیره کرت یونان آغاز شد. در این جلسه وکلای هوگان گفتند موکلشان پیش از این نیز سابقه افسردگی داشته و
یک بار برای کشتن خود  تلاش کرده است.

آنها افزودند: ما اتهام قتل را مردود می‌دانیم، چرا که در آن زمان هوگان از جهت روانی مشکل داشت و رفتار وی کاملا غیرارادی بوده است. همچنین متهم در جلسه محاکمه‌اش گفت که او نمی‌دانسته در زمان پریدن از بالکن دست پسر و دختر خردسال خود را گرفته و هیچ چیزی از آن لحظه به خاطر ندارد.

قبل از برگزاری این جلسه در حالی که وکلای هوگان مدعی بودند شواهدی در دست دارند که می‌توانند با استفاده از آن متهم را تبرئه کنند، همسر هوگان که مقابل دوربین خبرنگاران حاضر شده بود با اشاره به مداوای کامل دختربچه‌اش پس از حادثه مرگبار گفت نمی‌داند چگونه با شوهرش در دادگاه روبه‌رو شود و هنوز هم باورش نمی‌شود که او عامل مرگ پسرش بوده است.

کد خبر 42405

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز