جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

مرد کینه‌جو وقتی در پارک با خانواده‌ای درگیر شد، به خانه رفت و یک ساعت بعد با ظرفی پر از اسید برگشت اما انتقام‌جویی هولناک او باعث اسیدپاشی اشتباهی به ۷ کودک و ۷ زن شد.

چهارشنبه شب گذشته اعضاي 2خانواده در پارك فداييان اسلام سرگرم بازي واليبال بودند كه متوجه نگاه‌هاي مردي 40ساله شدند. آنها به او تذكر دادند و گفتند كه آنجا را ترك كند اما مرد جوان توجهي نكرد و پس از آن بود كه بين وي و اعضاي 2خانواده درگيري شروع شد. در اين ميان مرد جوان از ناحيه ابرو زخمي شد و آنجا را ترك كرد. اين اما پايان ماجرا نبود چرا كه وي به خانه‌اش كه در همان حوالي بود، رفت و يك ساعت بعد با ظرفي پر از اسيد برگشت و شروع به اسيدپاشي به زنان و كودكان كرد.

قاضي محمد شهرياري، سرپرست دادسراي جنايي تهران گفت: با اعلام گزارش حادثه اسيدپاشي، تحقيقات در اين رابطه شروع شد. بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد كه 14نفر در اين حادثه كه زن و كودك بودند مصدوم شده‌اند كه براي مداوا به بيمارستان منتقل شدند. خوشبختانه حال عمومي آنها مساعد گزارش شده و تمامي مصدومان كه به‌صورت سطحي آسيب ديده بودند ساعتي بعد از بيمارستان مرخص شدند.

وي ادامه داد: به‌دنبال اين حادثه تحقيقات براي دستگيري متهم شروع شد و كارآگاهان در كمتر از يك ساعت مرد 40ساله را به دام انداختند. قاضي شهرياري ادامه داد: در تحقيقات بيشتر مشخص شد كه مرداسيدپاش پس از بازگشت به پارك، خانواده‌هايي را كه با آنها درگير شده بود اشتباه گرفته است چرا كه در فاصله‌اي كه او به خانه برگشته و اسيد تهيه كرده بود، آنها از پارك رفته بودند و او افراد ديگري را به اشتباه قرباني نقشه انتقام‌جويانه خود كرده است.

مرد اسيدپاش كه بامداد پنجشنبه دستگير شد در تحقيقات گفت: آنهايي كه سرگرم واليبال بودند به من تهمت زدند و مي‌گفتند چرا به زن و بچه‌هاي آنها نگاه مي‌كنم. درصورتي كه من به هيچ‌كس نگاه بد نكردم و سرگرم تماشاي بازي آنها بودم. آنها به من زور گفتند و همين باعث شد كه تصميم به انتقام‌جويي بگيرم.

حال آنكه يكي از شاهداني كه در پارك بود، در اين خصوص گفت: مرد اسيدپاش به زنان آنها متلك گفت و همين باعث عصبانيت خانواده‌هاي آنها و شروع درگيري شد. به گزارش همشهري، در اين حادثه 7كودك و 7زن مصدوم شدند كه پس از درمان از بيمارستان مرخص شدند. از سوي ديگر متهم پس از اقرار به اسيد‌پاشي با دستور قاضي دشتبان، بازپرس پرونده در اختيار مأموران اداره آگاهي تهران قرار گرفت.

کد خبر 372636

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha