دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳
۰ نفر

۴ نفر از کارکنان کمپی در پایتخت هنگام انتقال مردی معتاد به کمپ باعث مرگ وی شدند.

عصر يكشنبه به قاضي دشتبان، كشيك جنايي پايتخت خبر رسيد كه مرد جواني بر اثر ضرب و شتم جان خود را از دست داده است. با شروع تحقيقات پليسي مشخص شد كه قرباني هنگام انتقال به كمپ ترك اعتياد جان باخته است. بررسي‌ها نشان مي‌داد كه 4نفر از كاركنان كمپ ساعتي قبل از حادثه به مقابل خانه قرباني رفته و درحال انتقال وي به كمپ بودند كه در بين راه، ناگهان قرباني حالش خراب شده و به كام مرگ رفته است.

آثار كبودي و جراحت روي بدن اين مرد نشان مي‌داد كه او هنگام انتقال به كمپ توسط كاركنان كمپ شكنجه شده است. همين كافي بود تا قاضي جنايي دستور بازداشت هر 4مردي را كه در كمپ ترك اعتياد كار مي‌كردند، صادر كند. آنها ديروز براي انجام تحقيقات به دادسراي جنايي تهران منتقل شدند و اگرچه در ابتدا خود را بي‌گناه مي‌دانستند اما وقتي قاضي به‌صورت فردي به بازجويي‌ از آنها پرداخت در نهايت يكي از متهمان معماي حادثه مرگبار را فاش و اقرار كرد كه در بين راه ناچار شدند مرد معتاد را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

وي گفت: روز حادثه مردي با ما تماس گرفت و گفت كه برادرش معتاد به شيشه و خطرناك است. او از ما خواست تا به مقابل خانه‌شان در شمال‌غرب تهران برويم و او را به كمپ منتقل كنيم تا تحت درمان قرار بگيرد و مواد را ترك كند. وي ادامه داد: من هم به همراه 3نفر از كاركنان كمپ سوار ماشين شديم و به مقابل خانه قرباني رفتيم.

او خيلي تقلا مي‌كرد و حاضر نبود همراهمان بيايد. با وجود اين برادرش اصرار داشت كه وي خيلي خطرناك است و ممكن است حادثه‌ساز شود. در چنين شرايطي ما دست و پاي قرباني را بستيم و او را به داخل ماشين منتقل كرديم.

در بين راه مدام تقلا مي‌كرد؛ براي همين ناچار شديم كه او را كتك بزنيم و براي مهار او از گاز اشك‌آور استفاده كنيم. وي ادامه داد: به نزديكي كمپ كه رسيديم ناگهان مرد معتاد حالش خراب شد و از حال رفت. چند دقيقه بعد هم متوجه شديم كه نفس نمي‌كشد و جان باخته است. هر 4متهم با دستور قاضي جنايي بازداشت شده‌اند و تحقيقات در اين خصوص ادامه دارد.

کد خبر 373011

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha