معاون امنیتی وزیر کشور با تأکید براینکه پیشگیری مؤثرتر از درمان است، گفت: نیروی انتظامی در حد خودش پیشتاز دستگاه‌های مسئول در برخورد با آسیب‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی می‌باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، محمد باقر ذوالقدر جانشین و معاون امنیتی  انتظامی  وزارت کشور در حاشیه بازدید از نمایشگاه نیروی انتظامی گفت: پلیس با اقدامات هوشمندانه پیش از وقوع مشکل با تدابیر پیشگیرانه از بروز معضل جلوگیری می‌کند.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با تأکید براینکه گله جدی از دستگاه‌های مسئول برای برخورد با نابسامانی‌های اجتماعی موجود است، اظهار داشت: نیروی انتظامی در نقش پلیس نمی‌تواند هم وظیفه خودش و هم دستگاه‌هایی را که مسئول و متولی فرهنگی و اجتماعی هستند بر عهده بگیرد.

جانشین وزیر کشور با تأکید بر اینکه مسئله امنیت اجتماعی و اخلاقی یک کار فرابخشی است، خاطر نشان کرد: تمام دستگاه‌ها باید کمک کنند تا کار به نتیجه مطلوبی برسد و این وظیفه یک دستگاه مثل پلیس نیست.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور اظهار امیدواری کرد، احساس مسئولیت در تمام دستگاه‌ها فراهم شود تا با این مسئله که یک موضوع جدی کشور است، برخورد مؤثری صورت گیرد و  در این میان نباید از نقش بخش خصوصی و واحد اجتماعی مردم غافل بود.

جانشین وزیر کشور ضمن مثبت ارزیابی کردن اجرای طرح ارتقای  امنیت اخلاقی توسط پلیس، گفت: اگر تمام دستگاه‌ها به کمک نیروی انتظامی نیایند ناجا به تنهایی نمی‌تواند با این مسئله که یک موضوع اجتماعی است مواجه شود.

ذوالقدر ادامه داد: نیروی انتظامی در حد خودش خیلی خوب و مطلوب عمل کرده و خط را شکسته و دیگران باید بیایند در حفظ این خط کمک کنند.

کد خبر 34842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز