همشهری آنلاین: با طراحی آیفون ها در گذر زمان هر کدام تغییراتی خاصی در خود داشته حالا از اندازه گرفته تا کیفیت سخت افزاری در آیفون‌ها به چشم می‌خورد.

حال از آن جا که جک مخصوص هدفون در آیفون 7 طراحی نشده و در عوض جای هدفون در دربگاه شارژر گوشی این را می توانیم انتظار داشته باشیم تا یک طراحی سخت افزاری خاصی تولید شود.

با توجه به روندی که آیفون 7 در پیش گرفته ، حال بسیاری از توسعه دهندگان سخت‌افزاری در حال آنالیز کرد آیفون 7 برای ارائه هرچه بهتر یک لوازم جانبی هستند.

برای کمپانی‌های تولید لوازم جانبی موبایل اپل یکی از نعمت ها تبدیل شده به این دلیل که وقتی آیفون 7 رنمایی شد و نبود جک هدفون اعث شد یک سری از هوادارن با مشکلات پیچیده ای با خرید این گوشی مواجه شوند.

 در همین حال کمپانی‌های سازنده لوازم جانبی بر روی آیفون 7 تمرکز کرده اند تا بتوانند لوازمی را تولید کنند که مشکلات آیفون 7 را رفع کند.

به گفته اپل نبود جک هدفون مشکلی است که به زودی رفع خواهد شد. ولی دارندگان گوشی‌ها آیفون به دانگل های قدیمی این گوشی‌ها عادت کرده اند به عبارتی دیگر کاربران به شارژها یا هدفون‌هایی عادت کرده اند که قابل استفاده در تمامیه آیفون‌ها باشد.

منبع: theverge

کد خبر 346485

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha