مرد شرور وقتی در محاصره ماموران قرار گرفت، سرباز جوان را به قتل رساند تا راهی برای فرار پیدا کند.

  اين حادثه هولناك بامداد ديروز در شهرستان گرگان رخ داد. حدود ساعت 3:10بامداد، تيم گشت موتوري پليس اين شهر در حال گشتزني در محدوده ميدان بسيج بود كه مأموران در پاركي در آن حوالي به مرد جواني مشكوك شدند. مرد جوان رفتار مرموزي داشت.

تيم گشت كه متشكل از يك مأمور پليس و يك سرباز وظيفه بود، تصميم گرفتند براي بررسي موضوع به او نزديك شوند. مرد جوان به محض ديدن مأموران سعي كرد پشت دكه‌اي كه در داخل پارك بود مخفي شود. مأموران كه حالا مطمئن شده بودند اين مرد ريگي در كفش دارد براي دستگيري او وارد عمل شدند و سعي كردند از دو جهت او را محاصره كنند. اما وقتي آنها به وي نزديك شدند مرد جوان از مخفيگاهش بيرون دويد و با چاقويي كه در دست داشت ضربه‌اي به سينه سرباز جوان زد و فراري شد. با فرار مرد شرور، مأمور پليس به كمك سرباز جوان شتافت و همزمان ماجرا را به مركز مخابره كرد.

سرباز مجروح به بيمارستاني در همان حوالي منتقل شد اما شدت خونريزي او به حدي بود كه روي تخت بيمارستان جانش را از دست داد. سرهنگ علي‌اكبر جاويدان، فرمانده انتظامي استان گلستان با اشاره به اينكه سرباز جوان اميد گركز نام داشت، گفت: قاتل هم‌اكنون متواري است و تلاش نيروهاي انتظامي براي دستگيري وي ادامه دارد.

کد خبر 339423

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha