جمعه ۱۱ تیر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

خال صورت قاتل، معمای قتل اسرارآمیز زنی را پس از گذشت ۱۰‌ ماه فاش کرد.

بعدازظهر 20شهريور سال گذشته به قاضي ايلخاني، بازپرس جنايي تهران خبر رسيد زني در آپارتماني در جنوب تهران به قتل رسيده است. اين زن 41ساله فريبا نام داشت و بر اثر خفگي و ضربات چاقو به قتل رسيده بود. در زمان قتل پسر 9ساله اين زن در خانه در خواب بود كه پس از بيدار شدن با جسد مادرش روبه‌رو شده و ماجرا را به پليس اطلاع داده بود. در تحقيقات ميداني مشخص شد كه فريبا مدتي قبل از همسرش جدا شده و به همراه پسرش در آن آپارتمان زندگي مي‌كرد. در تحقيقات بيشتر مشخص شد كه شب حادثه جوان 23ساله‌اي به نام غلام كه اهل افغانستان بود، مهمان خانه فريبا بوده است.

از طرفي مأموران در خانه مقتول جعبه دستمال كاغذي و مقداري سوسيس و ديگر لوازمي را پيدا كردند كه ظاهرا شب حادثه از فروشگاهي در همان حوالي خريداري شده بودند. آنها راهي فروشگاه مورد نظر شدند و در بازبيني تصاوير دوربين مداربسته فروشگاه، ‌چهره جواني را به‌دست آوردند كه شباهت زيادي به غلام داشت. ديگر شكي براي پليس باقي نماند كه اين جوان افغاني راز جنايت را مي‌داند. مأموران راهي مخفيگاه وي در جنوب تهران شدند اما غلام از تهران گريخته و به تركيه رفته بود.

درحالي‌كه تحقيقات براي دستگيري اين مرد ادامه داشت كارآگاهان جنايي پايتخت چند روز پيش متوجه شدند كه غلام مجددا به تهران برگشته و در زمينه خريد و فروش مواد‌مخدر فعاليت مي‌كند. او چهارم تيرماه دستگير شد اما ادعا كرد كه بي‌گناه است. حتي گفت كه تصاوير ضبط شده در دوربين مداربسته نيز تصوير او نيست. اما دو خالي كه روي صورت جوان افغاني بود و در فيلم نيز به وضوح ديده مي‌شد دستش را رو كرد و وي با اعتراف به قتل فريبا گفت: از طريق يكي از دوستانم با فريبا آشنا شدم.

چون جاي مطمئني براي نگهداري موادمخدر نداشتم، مواد را در خانه فريبا مي‌گذاشتم و در ازاي آن هزينه‌اي به او مي‌دادم. وي ادامه داد: شب جنايت، با همسرم درگير شده بودم و او مرا از خانه بيرون كرده بود. براي همين راهي خانه مقتول شدم. قصد استراحت داشتم و خواستم صداي تلويزيون را كم كند اما فريبا از حرفم ناراحت شد و يك سيلي به‌صورتم زد. وقتي درگير شديم با چاقو چند ضربه به او زدم. به گفته سرهنگ مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، تحقيقات تكميلي از متهم ادامه دارد.

کد خبر 338728

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha