معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تماشاگران دربی (شهرآورد) بزرگ پایتخت درخواست کرد تحت هر شرایطی از آسیب زدن به اتوبوس‌های شرکت واحد که در واقع جزو اموال عمومی محسوب شده و به خود آن‌ها تعلق دارد، اجتناب کنند.

روابط عمومی این معاونت با اشاره به این‌که هر دستگاه اتوبوس به‌طور متوسط روزانه 800 مسافر را جابه‌جا می‌کند، تصریح کرد: صدمه زدن به هر دستگاه اتوبوس باعث سرگردانی 800 مسافر در هر روزی که اتوبوس‌ها به‌منظور تعمیر و بازسازی در تعمیرگاه‌ها متوقف ‌باشند، می‌شود.

براساس این اطلاعیه برای اولین بار یک‌هزار و 400 دستگاه اتوبوس تماشاگران بازی استقلال - پیروزی را از نخستین ساعات بامداد یکشنبه بیست و دوم مهرماه از میدان‌های اصلی شهر از جمله میادین امام حسین(ع)، انقلاب اسلامی و آزادی به ورزشگاه آزادی منتقل می‌کنند.

بنا بر این گزارش، اتوبوس‌های شرکت واحد از اواخر بازی در 3 پارکینگ ورزشگاه آزادی آماده خواهند بود تا مسافران را با 3 جهت کلی شمال، جنوب و شرق تهران با آرامی و به‌تدریج به مبادی اولیه بازگردانند.

امسال برای نخستین بار تدابیر و تمهیدات تازه‌ای اندیشیده شده  و به‌منظور حفظ ایمنی مسافران به‌نحوی عمل خواهد شد که هیچ یک از مسافران به‌صورت ایستاده در اتوبوس‌ها به ورزشگاه رفت و آمد نداشته باشند.

روابط عمومی معاونت ترافیک شهرداری تهران در پایان با احترام به تمامی تماشاگران آگاه و فهیم هر دو تیم پرافتخار استقلال و پیروزی آورده است: از تک‌تک تماشاگران به‌ویژه جوانان و نوجوانان عزیز درخواست می‌شود آرامش و متانت خود را حفظ کرده و از صدمه زدن به اتوبوس‌های شرکت واحد در هر شرایطی خودداری کنند.

کد خبر 33855

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز