خبر > بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «به‌سوی فهم قرآن» از ۲۴خرداد تا هشت تیرماه ۹۵ مصادف با هفت تا ۲۲ ماه مبارک رمضان ۳۷ به مدت ۱۶ روز در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

دوچرخه شماره ۸۳۳

مثل سال‌هاي گذشته امسال هم بخش كودك و نوجوان نمايشگاه فعاليت‌هاي گوناگوني خواهد داشت.

به گزارش هفته‌نامه‌ي دوچرخه، جليل صادقي‌زاده،‌ مسئول كميته‌ي كودك و نوجوان بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن درباره‌ي برنامه‌ي امسال اين نمايشگاه مي‌گويد:

«امسال بخش كودك و نوجوان در شبستان در  فضايي به مساحت 1200متر در نظر گرفته شده است. اگر چه بخش كودك و نوجوان در يك سالن ديده شده است اما فعاليت‌هاي گروه سني كودك و نوجوان به شكل جداگانه است.»

 صادقي‌زاده به نوع برنامه‌ها اشاره مي‌كند و مي‌گويد:

«در بخش كودك و نوجوان برنامه‌هاي فرهنگي‌هنري و سرگرم‌كننده خواهيم داشت. با توجه به شعار نمايشگاه امسال«به‌سوي فهم قرآن» در قالب سرگرمي و هنر، اين شعار هم مورد توجه است و مفاهيم به شكل غيرمستقيم به كودكان آموزش داده مي‌شود.»

مسئول‌كميته‌ي كودك و نوجوان نمايشگاه قرآن توضيح مي‌دهد: «اجراي مسابقه‌هاي متنوع براي گروه سني كودك و نوجوان، اجراي جُنگ‌هاي شبانه و اجراي نمايش‌هايي با مفاهيم قرآني و برگزاري نمايشگاه‌هاي هنري با موضوع مفاهيم قرآني از جمله برنامه‌هاي نمايشگاه خواهد بود.»

 او به كارگاه‌هاي هنري نيز اشاره مي‌كند و مي‌گويد: «در طول فعاليت نمايشگاه، كارگاه‌هاي هنري هم براي كودكان و نوجوانان برگزار خواهد شد.»

گفتني است ساعت برگزاري نمايشگاه از 18تا 23 و 30 دقيقه است.

 

دوچرخه شماره ۸۳۳

عكس: محمود اعتمادي

کد خبر 336405

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha