همشهری آنلاین: وزیر ارشاد و مدیر مسئول روزنامه ایران در اظهارات جداگانه‌ای از اعمال تغییرات در تحریریه و محتوای این روزنامه برای دوره جدید انتشار خبر دادند.

حسین صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز [شنبه 11 شهریور 1385] در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران گفت: در آینده نزدیک ان‌شاءالله شاهد انتشار روزنامه ایران با ایجاد تغییراتی در کادر آن خواهیم بود.

غلامحسین اسلامی‌فرد مدیر مسئول روزنامه ایران نیز به همین خبرگزاری گفت: حدود 100 روز تعطیلی روزنامه‌ در اثر توقیف موقت، فرصتی برای ما بود که مطالعه‌ای بر روی مجموعه روزنامه داشته باشیم؛ با توجه به این که بنده تازه مسئولیت روزنامه را برعهده گرفته بودم، در این زمان به مروری در ساختار ترکیب نیروی انسانی و محتوای مطالب تولیدی در صفحه‌ها و ستون‌های مختلف پرداختم.

روزنامه ایران روز دوم خردادماه امسال به دلیل انتشار کاریکاتوری در هفته‌نامه «ایران جمعه» که توسط عده‌ای از ترک‌زبانان «توهین‌آمیز» تلقی شده بود، توسط هیأت نظارت بر مطبوعات توقیف موقت شد.

هیأت منصفه دادگاه مطبوعات در پایان جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرمسئول روزنامه وی را گناهکار ندانستند، بنابراین انتظار می‌رود انتشار روزنامه ایران پس از صدور حکم دادگاه از سر گرفته شود.

در این حال وزیر ارشاد در پاسخ به پرسش خبرگزاری ایسنا که تغییرات در ترکیب روزنامه در دوره جدید انتشار از سوی کدام نهاد اعمال خواهد شد و در کدام بخش‌ها، گفت: این تغییرات از سوی دستگاه‌های مافوق روزنامه اتخاذ خواهد شد، چراکه این روزنامه متعلق به دولت است.

کد خبر 3336

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز