یکشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

۳ تبهکار با اجرای نقشه‌های خشونت بار زنان جوان را که سوار خودروهای لوکس بودند مورد ضرب و شتم قرار داده و خودروی‌شان را سرقت می‌کردند.

متهم

روز هفتم بهمن‌ماه زني با پليس 110تماس گرفت و گفت 3مرد به زور سوار خودروي لندكروزش شده و با تهديد، خودرو و طلا و جواهراتش را سرقت كرده‌اند. زماني كه شاكي در برابر كارآگاهان آگاهي قرار گرفت جزئيات بيشتري از اين حادثه را بازگو كرد و گفت: از خانه يكي از دوستانم در بلوار فردوس بيرون آمده و سوار خودروي تويوتا لندكروز مشكي رنگم شده بودم كه ناگهان مردي از پشت سوار ماشين شد و دهانم را گرفت.

هنوز نمي‌دانستم چه اتفاقي در حال رخ دادن است كه جوان ديگري از سمت در راننده سوار شد و چاقويي زيرگلويم گذاشت. تلاش مي‌كردم مقاومت كنم و اجازه ندهم در ماشين را ببندد كه سومين نفر از يك خودروي ماكسيما پياده شد و در را بست. آنها من را مورد ضرب و شتم قرار دادند و روي صندلي عقب انداختند. پارچه‌اي مشكي روي سرم كشيدند و دستهايم را بستند.

يكي ازآنها پشت فرمان نشست و شروع به حركت كرد. آنها در همان وضعيت مداركم، مقداري طلا، 2گوشي تلفن همراه جمعاً به ارزش 12ميليون تومان و چند فقره چك حامل به مبلغ 60ميليون تومان از من گرفتند و در نهايت در كوچه‌اي فرعي من را از ماشين بيرون انداختند.

به‌دنبال شكايت اين زن تحقيقات براي شناسايي دستگيري سارقان آغاز شد تا اينكه چند روز بعد مأموران كلانتري 153شهرك وليعصر هنگام گشت‌زني در محدوده پاسگاه نعمت آباد خودروي مسروقه را درحالي‌كه كنار خيابان پارك شده بود كشف كردند. از طرفي بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته‌اي كه در آن حوالي نصب شده بود نشان مي‌داد مردي بعد از پارك كردن لندكروزر، سوار بر ماكسيما از آنجا دور شده است. با به‌دست آوردن اين سرنخ كارآگاهان يك گام به شناسايي تبهكاران نزديك شدند و سرانجام جواني 23ساله به نام سعيد را به‌عنوان يكي از متهمان دستگير كردند. وي در جريان بازجويي‌هاي اوليه به‌دست داشتن در سرقت لندكروز اعتراف كرد و گفت اين سرقت را با همدستي دوستش حميد و يكي از دوستان او به نام مهران مرتكب شده است.

او گفت: روز سرقت از حوالي ميدان صنعت تويوتا لندكروز مشكي رنگ را كه راننده‌اش زني جوان بودتعقيب كرديم و وقتي او به بلوار فردوس رسيد و وارد آپارتماني شد 2ساعت منتظرش مانديم و وقتي او بيرون آمد با تهديد چاقو سوار خودرواش شديم و نقشه مان را عملي كرديم.

در ادامه تحقيقات مأموران به مخفيگاه 2متهم ديگر رفتند و حميد را دستگير كردند اما مهران با مأموران درگير شد و فرار كرد. در جريان تعقيب و گريز پليس با اين تبهكار او به سوي مأموران تيراندازي كرد و در ادامه با تهديد سلاح، سوار پرايدي شد و به فرار ادامه داد. اين متهم حاضر نبود خود را تسليم كند و راننده پرايد را به گروگان گرفته بود اما سرانجام مأموران او را هدف گلوله قرار دادند و توانستند راننده پرايد را نجات دهند. به اين ترتيب متهم به بيمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت.

با آغاز تحقيقات از متهمان آنها اعتراف كردند 2‌ماه قبل نيز در جريان تصادفي ساختگي يك دستگاه خودروي سوناتا را از زني جوان سرقت كرده‌اند.سرهنگ آريا حاجي زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: متهمان در بازداشت به‌سرمي‌برند و شاكيان احتمالي مي‌توانند براي شناسايي آنها به اداره يازدهم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.

کد خبر 326648

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha