کارمند بانک که با اجرای نقشه‌ای دقیق توانسته بود ۲۵۰میلیون تومان از داخل گاوصندوق بانک سرقت کند بعد از چند‌ماه فرار سرانجام دستگیر شد.

کارمند خیانتکار،  پشت پرده سرقت میلیونی از بانک

دهم مرداد‌ماه امسال رئيس بانكي در اراك متوجه دستبرد به يكي از گاوصندوق‌هاي بانك شد. افراد ناشناس 250ميليون تومان از پول‌ها را سرقت كرده و بدون اينكه ردي از خود به جا بگذارند گريخته بودند. با حضور كارآگاهان پليس آگاهي در بانك جزئيات بيشتري از اين دستبرد بر ملا شد. شواهد حاكي از آن بود سارقان بدون اينكه قفلي را بشكنند وارد بانك شده‌اند و از موقعيت دقيق پول‌ها اطلاع داشته‌اند. در چنين شرايطي كارمندان بانك مظنونان اصلي اين سرقت ميليوني بودند.

چند روز از اين دستبرد مي‌گذشت و هنوز ردي از سارقان به‌دست نيامده بود. با اين حال غيبت يكي از كارمندان ظن پليس را برانگيخت. اين كارمند چند روزي بود سر كارش حاضر نمي‌شد و هيچ‌كس از او اطلاعي نداشت. همين موضوع سبب شد انگشت اتهام به سوي او نشانه گرفته شود. با اينكه اين كارمند ردي از خود به جا نگذاشته بود ولي كارآگاهان به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد او با همدستي مرد ديگري اين سرقت را مرتكب شده است. به اين ترتيب همدست وي در عملياتي ضربتي دستگير شد. اين مرد در بازجويي‌ها اطلاعات بيشتري از دستبرد به بانك را در اختيار پليس گذاشت و گفت: كارمند بانك در يك روز تعطيل سراغم آمد و گفت مي‌خواهد پول‌هاي بانك را سرقت كند.

او گفت اگر در سرقت پول‌ها با او همكاري كنم سهمي هم به من مي‌دهد. من هم فريب حرف‌هايش را خوردم. وي ادامه داد: كارمند بانك كليدهاي آنجا را در اختيار داشت و آن روز به‌طور مخفيانه و دور از چشم همه وارد بانك شديم و او 250ميليون تومان پول از داخل گاوصندوق برداشت و خيلي زود از آنجا فرار كرديم.

با وجود اعترافات اين مرد كارمند خيانتكار بانك همچنان فراري بود تا اينكه چند روز قبل مأموران به اطلاعاتي دست يافتند كه نشان مي‌داد او قرار است وارد اراك شود. به اين ترتيب وي در عملياتي ضربتي دستگير شد. متهم در جريان بازجويي‌هاي اوليه اتهام سرقت از بانك را پذيرفت و جزئيات آن را شرح داد. سرهنگ كيومرث عزيزي، فرمانده انتظامي استان مركزي با اعلام اين خبر گفت: هم‌اكنون متهمان در بازداشت به سر مي‌برند و تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.

کد خبر 327431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha