«از خودروی شما بنزین نشت می‌کند.» ۲ مرد شیاد با گفتن این جمله سراغ خودروهایی که راننده‌شان زن بود می‌رفتند و به بهانه تعمیر، پمپ بنزین خودروی طعمه‌هایشان را سرقت می‌کردند.

چند روز قبل زني سراسيمه خودش را به مأموران گشت كلانتري123 نياوران رساند و گفت 2مرد شياد كه وانمود مي‌كردند مكانيك هستند پمپ بنزين خودرواش را سرقت كرده‌اند. او گفت: ازچهارراه فرمانيه، يك پرايد مشكي رنگ من را تعقيب مي‌كرد تا اينكه سرنشينان آن با اشاره گفتند كه از خودروام بنزين نشت مي‌كند و من هم توقف كردم.

آنها خودشان را به من رساندند و گفتند ماشينم به تعمير فوري نياز دارد. به اين بهانه پمپ بنزين ماشين را باز كردند اما ناگهان فراري شدند. دقايقي بعد از شكايت اين زن بود كه تلاش‌ها براي دستگيري سارقان شروع شد و مأموران خودروي سارقان را دقايقي بعد در چهارراه كامرانيه شناسايي كردند و به راننده آن دستور ايست دادند ولي او تلاش كرد فرار كند با اين حال بعد از تعقيب و گريز سرانجام 2متهم به نام‌هاي رضا (28ساله) و سعيد (27ساله) دستگير شدند.

مأموران در جريان بازرسي خودروي متهمان تعداد زيادي پمپ بنزين خودروهاي مختلف كشف كردند. همچنين با وجود نوشته‌هاي روي بدنه خودرو معلوم شد 2متهم مكانيك سيار نيستند. آنها وقتي تحت بازجويي قرار گرفتند به ده‌ها فقره سرقت پمپ بنزين خودرو اعتراف كردند. يكي از آنها گفت: در بزرگراه‌هاي شمال تهران پرسه مي‌زديم و خودروهايي كه راننده‌شان زن بود را انتخاب مي‌كرديم و به دروغ به آنها مي‌گفتيم از خودروي‌شان بنزين نشت مي‌كند.

وقتي آنها توقف مي‌كردند وانمود مي‌كرديم مأمور امدادخودرو هستيم و به بهانه تعمير پمپ بنزين خودروي‌شان را باز و در فرصتي مناسب از آنجا فرار مي‌كرديم و هر كدام از پمپ‌ها را در ميدان شوش 80هزار تومان مي‌فروختيم. سرهنگ كرم يوسف وند، رئيس پايگاه يكم پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر از افرادي كه از آنها با اين ترفند سرقت شده دعوت كرد به پايگاه يكم پليس آگاهي مراجعه كنند. به گفته يوسف‌وند، متهمان در بازداشت به‌سرمي‌برند و تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد.

کد خبر 326365

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha