تعدادی از سپرده‌گذاران مؤسسه اعتباری ثامن‌الحجج خواستار ورود رئیس‌جمهور به موضوع ناتوانی این مؤسسه در بازپرداخت اصل و سود سپرده‌های سپرده‌گذارانش شدند.

toman

مؤسسه اعتباري ثامن‌الحجج كه از بانك مركزي مجوز فعاليت ندارد، طي يكي دو‌ماه اخير با مشكلاتي مواجه شده است. برخي از سپرده‌گذاران اين مؤسسه اخيرا مقابل بانك مركزي و مجلس تجمع كرده و خواستار حل مشكلات‌شان شدند. بر اين اساس قرار است فردا هم سپرده‌گذاران اين مؤسسه مقابل نهاد رياست‌جمهوري تجمع كرده و مستقيما از رئيس‌جمهور بخواهند براي پايان مشكلات اين مؤسسه اقدام كند.

روز گذشته چند نفر از سپرده‌گذاران اين مؤسسه با روزنامه همشهري تماس گرفته و از مسئولان مربوطه درخواست كردند به‌صورت جدي براي حل مشكل وارد عمل شوند. برخي عنوان كردند پول‌هايي را كه در مؤسسه ثامن‌الحجج سپرده‌گذاري كرده‌اند، تمام دارايي‌شان بوده و از سود حاصله هم هزينه زندگي‌شان را تأمين مي‌كنند. اين تجمعات در شرايطي شكل مي‌گيرد كه پيش‌تر مسئولان بانك مركزي از مردم درخواست كرده‌اند پول خود را فقط در بانك‌ها و مؤسسات مالي‌اي سپرده‌گذاري كنند كه داراي مجوز بانك مركزي هستند و فريب چند درصد سود بيشتر را نخورند.

کد خبر 319295

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha