همشهری آنلاین: در پایان رقابت‌های قهرمانی کشور آب‌های آرام مردان در دریاچه آزادی تهران، تیم تهران در بخش بزرگسالان و تیم مازندران در بخش جوانان قهرمان شدند.

قایقرانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام مردان ظهر روز جمعه 6 آذر ماه با برگزاری رقابت‌های فینال مسافت 200 متر در دریاچه آزادی به پایان رسید. در این رقابت‌ها قایقرانان در 8 ماده به مصاف یکدیگر رفتند و چهره نفرات برتر مشخص شد.

در کانوی یک نفره بزرگسالان، کیا اسکندانی از تهران مدال طلا، علی اجاقی از کرمانشاه مدال برنز و سهیل نوروزنژاد از گیلان مدال برنز به دست آوردند.

در کایاک یک نفره جوانان، مهران نوری از گیلان، تارخ طالبی از تهران و کسری اشرفی از کردستان مقام‌های اول تا سوم را كسب كردند.

در کانوی یک نفره جوانان، نبی رضایی از مازندران مقام اول، بهراد پیوندسرخی از گیلان مقام دوم و علی سعادتی از آذربایجان شرقی مقام سوم را از آن خود كردند.

در کایاک یک نفره بزرگسالان، علیرضا علیمحمدی از البرز صاحب مدال طلا شد، میثم فتاحی از تهران مدال نقره به دست آورد و هادی جعفری از کرمانشاه مدال برنز را بر گردن آویخت.

در کانوی دونفره بزرگسالان، مهدی بحری‌پور و عباس بحری‌پور از آذربایجان شرقی، کیا اسکندانی و دامون صادقی از تهران و وحید چراغی و و حيد چراغي از کرمانشاه مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کایاک دونفره 200 متر جوانان، مهران نوری و شایان مافی از گیلان اول، علیرضا خوانساری و مهرشاد شریفی از مازندران دوم و سینا اطاعتی و کوروش فرجی از تهران سوم شدند.

در کانوی دونفره جوانان، نبی رضایی و امین جان‌بابایی از مازندران بر سکوی نخست ایستادند، بهراد پیوندسرخی و علیرضا حسینی مدال نقره به دست آوردند و اتابک عباسی و سیامک عباسی از آذربایجان شرقی مدال برنز را مال خود کردند.

در کایاک دونفره بزرگسالان، محمد ولدی و مصطفی نوری از همدان مدال طلا، ماکان غیاثی و علیرضا جهان‌نما از تهران مدال نقره و هادی جعفری و مهدی شاه‌ویسی از کرمانشاه مدال كسب كردند.

بر این اساس پس از برگزاری مسابقات در 3 روز و انجام 56 رقابت تیم های برتر برتر معرفی شدند.

در رده سنی بزرگسالان تهران با کسب 5 مدال طلا، 6 نقره، 2 برنز و کسب 190 امتیاز عنوان قهرمانی را به دست آورد، گیلان با 4 مدال طلا، 2 نقره، 2 برنز و 173 امتیاز دوم شد و کرمانشاه با 1 مدال طلا، 3 نقره، 6 برنز و 145 امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد.

در رده سنی جوانان تیم مازندران با 5 مدال طلا، 5 نقره، 1 برنز و 174 امتیاز قهرمان شد، گیلان با 7 مدال طلا، 4 نقره و 168 امتیاز رده رده دوم قرار گرفت و کردستان با 1 مدال نقره، 1 مدال برنز و 92 امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد.

کد خبر 315311

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha