همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان در دریاچه آزادی برگزار شد و تیم مازندران در هر دو رده سنی جوانان و نوجوانان به مقام قهرمانی دست یافت.

قایقرانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی از صبح روز پنجشنبه 26 آذر ماه میزبان مسابقات قهرمانی کشور اسلالوم آقایان بود. این رقابت‌ها با برگزاری مسابقات رده سنی نوجوانان آغاز شد.

در این رده سنی 20 قایقران از 9 استان در پیست اسلالوم در آب‌های آرام المپیک جوانان در دو ماده کایاک و کانو به رقابت پرداختند كه پس از دو دور مسابقه نفرات برتر مشخص شدند.

در ماده کایاک رضا خلیلی از مازندران با زمان 1:22.85 دقیقه اول شد، مرتضی سلیمی از چهار محال و بختیاری با زمان 1:24.19 دقیقه در رده دوم قرار گرفت و محمد ملک‌نژاد از زنجان با زمان 1:30.50 دقیقه مقام سوم را از آن خود کرد.

در ماده کانو نیز امین یوسفی از زنجان با زمان 2:00.59 دقیقه مقام نخست را به دست آورد و پارسا محمودی و امیرمحمد جلالی، هر دو از مازندران به ترتیب با زمان‌های 2:19.84 و 3:17.39 دقیقه در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

در رده سني جوانان در بخش کایاک محمد محمودی از مازندران اول شد، امیرحسین زمانی از زنجان در رده دوم قرار گرفت و امیرحسین بزرگ‌خو از تهران جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در بخش کانو نیز مهران رضایی‌منش از کرمانشاه مقام اول، امیررضا عزیزی از زنجان مقام دوم و سپهر فتح‌الهی از چهارمحال و بختیاری مقام سوم را به دست آوردند.

بر این اساس در پایان مسابقات در رده سنی نوجوانان مازندران با 1 طلا، 1 نقره و 1 برنز مقام اول به دست آورد، زنجان با 1 طلا و 1 برنز در رده دوم قرار گرفت و چهار محال و بختیاری با 1 نقره مقام سوم را از آن خود کرد.

در رده سنی جوانان نیز مازندران با 1 مدال طلا و 16 امتیاز اول شد، کرمانشاه با 1 مدال طلا و 13 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و زنجان با 2 نقره مقام سوم را كسب كرد.

کد خبر 318524

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha