همشهری آنلاین: مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام بانوان با قهرمانی تیم‌های کرمانشاه و تهران در رده سنی بزرگسالان و جوانان در تهران به پایان رسید.

قایقرانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، با برگزاری پيكارهای مسافت 200 متر، مسابقات قهرمانی آب‌های آرام بانوان ظهر روز سه‌شنبه 10 آذر در دریاچه آزادی به پایان رسید.

مسابقات 200 متر، قایقرانان در فینال 8 ماده کایاک و کانو، تک نفره و دو نفره و رده‌های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد.

در کانوی یک نفره بزرگسالان فاطمه کرمجانی از کرمانشاه مدال طلا، آتنا رئوفی از گیلان مدال نقره و معصومه داناپور از آذربایجان شرقی مدال برنز کسب کردند.

در کایاک یک نفره جوانان بهار تاجیک از تهران، مریم رمضان‌خواه از مازندران و فاطمه احمدی از هرمزگان مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کانوی یک نفره جوانان پریسا محمدزاده از گیلان، پرستو مهنما از آذربایجان شرقی و صبا سینایی از تهران صاحب مدال‌های طلا، نقره و برنز شدند.

در کایاک یک نفره بزرگسالان مینا عبدالهی از هرمزگان، سما یاسمی از کرمانشاه و نجمه سجادی از تهران بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

در کانوی دو نفره بزرگسالان فاطمه کرمجانی و نادیا تالانک از کرمانشاه مدال طلا، آتنا رئوفی و نسترن شفیع‌زاده از گیلان مدال نقره و زهرا اسدی و دنیا طاهایی از مازندران مدال برنز کسب کردند.

در کایاک دو نفره جوانان بهار تاجیک و مونا ابراهیمی از تهران مقام اول، نازنین الهیاری و الناز شفیعیان از گیلان مقام دوم و فاطمه احمدی و ستاره شریفی از هرمزگان مقام سوم را به دست آوردند.

در کانوی دو نفره جوانان پریسا محمدزاده و نگین خدمتگذار از گیلان، صبا سینایی و ساناز همت‌زاده از تهران و سنا عیوضی و کوثر زینی‌زاده از آذربایجان شرقی بر سکوهای اول تا سوم قرار گرفتند.

در کایاک دو نفره بزرگسالان مینا عبدالهی و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان مدال طلا، نجمه سجادی و نگار علیمحمدی از تهران مدال نقره و افسانه سپهری و هستی قپانوری از کرمانشاه مدال برنز به دست آوردند.

بر این اساس پس از انجام 49 مسابقه در 3 روز چهره استان‌های برتر بر اساس سیستم امتیازی و مدالی مشخص شد.

بر اساس تعداد مدال در بخش بزرگسالان هرمزگان با 6 مدال طلا و 1 نقره بر رده نخست قرار گرفت، کرمانشاه با 4 مدال طلا، 1 نقره و 3 برنز دوم شد و تهران با 1 مدال طلا، 5 نقره و 1 برنز در رده سوم ایستاد.

در رده سنی جوانان نیز تهران با 7 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز اول شد، گیلان با 4 طلا، 4 نقره و 1 برنز در رده دوم قرار گرفت و آذربایجان شرقی با 2 مدال نقره و 2 برنز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد.

اما بر اساس سیستم امتیازبندی در بخش برزگسالان کرمانشاه با 130 امتیاز اول شد، تهران با 124 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و هرمزگان با 121 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد. در بخش جوانان نیز تهران با 155 امتیاز قهرمان شد، گیلان با 140 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و توابع تهران با 95 امتیاز در جایگاه سوم ایستاد.

 

کد خبر 315983

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha