همشهری آنلاین: دومین دوره مسابقات لیگ آب های آرام پس از برگزاری ۴ هفته مسابقات ظهر روز چهارشنبه ۲۵ شهریور ماه با قهرمانی باشگاه های تایدواتر و مقاومت به پایان رسید.

سکوی قهرمانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، هفته چهارم و پایانی رقابت های لیگ آب های آرام بانوان صبح روز 25 شهریور در دریاچه آزادی برگزار شد.

در رقابت های هفته چهارم قایقرانان در 6 ماده به مصاف هم رفتند.

در کایاک تک نفره 500 متر مائده طهماسبی از مقاومت، گلناز غضنفریان از تایدواتر و فائزه پاسبان از سیمرغ در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.

در کانوی دو نفره 500 متر فاطمه کرمجانی و آتنا رئوفی از تایدواتر اول، نرگس خدابنده لو از هیات همدان دوم و زیبا سماک حرفه و نادیا تالانک از مقاومت سوم شدند.

در کایاک دو نفره 500 متر مونا ابراهیمی و مائده طهماسبی از مقاومت، کیانا کمال زاده و مینا عبدالهی از تاید واتر و مونا نوری و مهسا بیگدلی از هیات همدان در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در کایاک چهار نفره 500 متر تیم تاید واتر با ترکیب کیانا کمال زاده، سارا حنیفه زاده، مینا عبدالهی و نرگس غضنفریان در جایگاه نخست قرار گرفتند، مونا ابراهیمی، مهسا آذری، مائده طهماسبی و مهرآذین مهرآوران از مقاومت دوم شدند و کیمیا بختیاری، مونا نوری، متینه نوری و مهسا بیگدلی از هیات همدان در رده سوم قرار گرفتند.

در کانوی یک نفره 200 متر فاطمه کرمجانی از تایدواتر اول شد، هیوا افضلی از هیات همدان در رده دوم ایستاد و زیبا سماک حرفه از مقاومت جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در کایاک یک نفره 200 متر مینا عبدالهی از تاید واتر در رده نخست ایستاد، مائده طهماسبی از مقاومت دوم شد و مونا نوری از هیات همدان در جایگاه سوم قرار گرفت.

بر این اساس تیم های تاید واتر با 26 امتیاز، مقاومت با 20 امتیاز و هیات همدان با 13 امتیاز در رده های اول تا سوم هفته چهارم رقابت ها قرار گرفتند.

اما در پایان دومین دوره لیگ آب های آرام بانوان تیم های تایدواتر و مقاومت با 113 امتیاز به طور مشترک قهرمان شدند، هیات همدان با 65 امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و سیمرغ آذربایجان با 31 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

کد خبر 307607

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خانواده

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha