همشهری آنلاین: مسابقات لیگ آب‌های آرام آقایان با برگزاری هفته چهارم و پایانی ظهر روز پنجشنبه ۲۶ شهریور ماه با برگزاری رقابت‌ها در ۸ ماده و قهرمانی باشگاه مقاومت به پایان رسید.

قایقرانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در کایاک یک نفره 1000 متر فرزین اسدی اول شد، علی آقامیرزایی از مقاومت در رده دوم قرار گرفت و محمد ولدی از هیات همدان جایگاه سوم را از آن خود کرد.

در کانوی یک نفره 1000 متر شاهو ناصری از پاس قوامین، کیا اسکندانی از مقاومت و نبی رضایی از شهران سازه اول تا سوم شدند.

در کایاک دونفره 1000 متر علی آقامیرزایی و بابک دربان از مقاومت در رده اول، فرزین اسدی و احمدرضا طالبیان از پاس قوامین در رده دوم و امین بوداغی و سجاد مختاری از شهران سازه در رده سوم قرار گرفتند.

در کانوی دونفره 1000 متر کیا اسکندانی و علی اجاقی از مقاومت، شاهو ناصری و سهیل نوروزنژاد از پاس قوامین و معراج محمدزاده و هومن کریمی از هیات مازندران اول تا سوم شدند.

در کایاک چهارنفره 1000 متر تیم پاس قوامین با ترکیب فرزین اسدی، احمدرضا طالبیان، پیمان قوی‌دل و یاسین پاغنده اول شدند، تیم مقاومت با ترکیب پوریا شریفی، علیرضا جهان‌نما، صادق زمانی و بابک دربان در رده دوم قرار گرفتند و تیم هیات مازندران با ترکیب امیر خوانساری، مهرشاد شریفی، حمید قمی و محمد یوسفی‌نیا جایگاه سوم را از آن خود کردند.

در کانو شاهو ناصری از پاس قوامین در رده نخست ایستاد، علی اجاقی از مقاومت دوم شد و پوریا کنتورچیان از شهران سازه در رده سوم قرار گرفت.

در کایاک یک نفره 200 متر امین بوداغی از شهران سازه اول، علیرضا علیمحمدی از مقاومت دوم و فرزین اسدی از پاس قوامین سوم شدند.

در کایاک دونفره 200 متر علیرضا علیمحمدی و علی آقامیرزایی از مقاومت در رده نخست قرار گرفتند، جواد مومنی و هادی جعفری از پاس قوامین دوم و حسین سینکائی و محمد یوسفی‌نیا سوم شدند.

با این نتایج پاس قوامین با 55 امتیاز، مقاومت با 54 امتیاز و هیات مازندران با 33 امتیاز در رده‌های اول تا سوم هفته چهارم قرار گرفتند.

اما در پایان 4 هفته مسابقه، باشگاه مقاومت با 239 امتیاز قهرمان دومین دوره لیگ آب‌های آرام آقایان شد، پاس قوامین با 234 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و هیات مازندران با 128 امتیاز سوم شد.

کد خبر 307681

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha