همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در دومین روز جام واگنر سه بر یک مغلوب لهستان، میزبان این رقابت‌ها شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال کشورمان در چهارمین مسابقه از سیزدهمین دوره رقابت‌های والیبال جام واگنر در شهر تورون لهستان به مصاف میزبان رفت.

اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی کشورمان سعید معروف، سید محمد موسوی، حسن صنوبر، امیر غفور، فرهاد قائمی و مجتبی میرزا جانپور را به عنوان ترکیب آغازکننده به زمین فرستاد و همانند بازی گذشته از مهدی مرندی در زمان دریافت و عبدالرضا علیزاده برای توپ‌گیری استفاده کرد.

آنتیگا نیز کوبیاک، گیژِگُش وُما ، پاوِل زاتُرسکی ، بارتُش کورک ، ماتئوش بیئِنیئِک ، رافال بوشِک و پیوتر نواکوفسکی را برای آغاز این مسابقه به زمین فرستاد.

تيم لهستان ست اول را 25 بر 23 به سود خود به اتمام رساند.

اما در ست دوم این ایرانی‌ها بودند که بازی را در دست گرفتند و با ارائه یک بازی منطقی و زدن سرویس‌های هدف‌دار به همراه دفاع روی تور خوب، موفق شدند 25 بر 18 امتیاز این ست را از آن خود کنند.

در ست سوم شاگردان آنتیگا 25 بر 15 پیروز شدند و در ادامه در ست چهارم بازی نیز این لهستانی‌ها بودند که موفق شدند 25 بر 20 پیروز شوند تا با نتیجه سه بر یک امتیاز این مسابقه را از آن خود کنند.

کواچ در این دیدار از اواسط ست سوم سامان فائزی را به جای سید محمد موسوی و جواد معنوی‌نژاد را به جای میلاد عبادی‌پور به میدان آورد.

در این دیدار که مقابل 6300 تماشاگر پرشور لسهتانی برگزار شد، شهرام محمودی امتیازآورترین بازیکن ایران شد.

تیم ملی والیبال ایران دوشنبه در سومین و آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف ژاپن، قهرمان آسیا می‌رود.

کد خبر 304852

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha