همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در جام واگنر مغلوب فرانسه، قهرمان لیگ جهانی شد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سیزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر در کشور لهستان آغاز شد.

تیم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه این رقابت‌ها از ساعت 20:30 دقیقه روز شنبه (31 مرداد) به وقت تهران به مصاف تیم ملی فرانسه، قهرمان لیگ جهانی 2015 رفت و سه بر صفر مغلوب این تیم شد.

در این دیدار که در سالن ورزشی شهر تورونی در مقابل حدود شش هزار تماشاگر لهستانی برگزار شد، اسلوبودان کواچ از سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور و میلاد عبادی‌پور به عنوان ترکیب آغاز‌کننده استفاده کرد.

بوبان و دستیارانش در این دیدار از عبدالرضا علیزاده و مهدی مرندی به طور متناوب و مرتب استفاده کردند، به طوری که مهدی مرندی به هنگام دریافت به میدان می‌رفت و عبدالرضا علیزاده برای توپ‌گیری جایگزین وی می‌شد.

در ست اول این دیدار دو تیم از ابتدای ست تا امتیاز 20 در رقابتی نزدیک به کسب امتیاز پرداختند، ولی در نهایت این فرانسه بود که فاصله خود را افزایش داد و موفق شد این ست را 25 بر 22 از آن خود کند.

در ست دوم نیز دو تیم آغاز خوبی داشتند و پایاپای یکدیگر پیش رفتند. در این ست هر چه ایران در دفاع روی تور خوب عمل کرد، در دریافت سرویس‌ها عملکرد خوبی نداشت و در نهایت این ست نیز با امتیاز 25 بر 23 به سود شاگردان لوران تیلی به پایان رسید.

در ست سوم فرانسه از ابتدا چند امتیاز از ایران پیش افتاد و تاپایان این فاصله را حفظ کرد و موفق شد 25 بر 23 در این ست نیز پیروز شود تا این مسابقه با نتیجه سه بر صفر به سود آبی‌پوشان فرانسوی به پایان برسد.

تیم ملی والیبال کشورمان یکشنبه از ساعت 23 به وقت تهران در دومین دیدار خود در جام واگنر به مصاف لهستان میزبان خواهد رفت.

کد خبر 304744

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha