احسان حاج‌صفی هافبک چپ‌پا و ملی‌پوش سپاهان که با پیشنهادی جدی از یک تیم بوندس‌لیگایی مواجه شده است، جدایی‌اش از سپاهان تقریباً نهایی شده و به زودی لژیونر خواهد شد.

فوتبال-احسان حاج صفی

 او این هفته با دریافت رضایت‌نامه از این باشگاه اصفهانی راهی آلمان خواهد شد تا کارهای مربوط به عقد قراردادش را انجام دهد. درصورتی که این اتفاق رخ دهد، حاج‌صفی بازی با سایپا را از دست خواهد داد، چراکه زمان زیادی تا پایان نقل‌وانتقالات اروپایی باقی نمانده و این بازیکن باید زودتر قراردادش را امضا کند. دعوت‌نامه رسمی باشگاه آلمانی برای جذب حاج‌صفی ارسال شده است که باشگاه سپاهان مخالفتی با جدایی او نداشته و اعلام کرده است مانع پیشرفت این بازیکن نخواهد شد. همین موضوع شانس لژیونر شدن او را بیشتر می‌کند. حسين فركي سرمربي سپاهان با تأييد خبر جدايي حاج صفي مي‌گويد: «همین‌طور است و در حال حاضر حاج‌صفی کارهای مربوط به رفتنش را انجام می‌دهد. فکر می‌کنم تا پایان این هفته هم راهی آلمان خواهد شد و قراردادش را امضا می‌کند تا لژیونر شود.»

  • شريفي پيشنهاد رسمي ندارد

چندی پیش هم خبر رسید که مهدی شریفی از باشگاه راپیدوین اتریش پیشنهاد دارد و این موضوع در رسانه‌های این کشور نیز منتشر شد. مهاجم جوان سپاهان برای حضور در بوندس‌لیگای اتریش ابراز علاقه کرده بود اما این در حالی است که احتمال به وقوع پیوستن این اتفاق و لژیونر شدن شریفی بسیار کم است. شریفی به این دلیل شانس کمی برای لژیونر شدن دارد که هنوز درخواستی رسمی از سوی باشگاه راپیدوین به باشگاه اصفهانی نرسیده است. علاوه بر عدم‌درخواست رسمی باشگاه اتریشی برای جذب شریفی، سپاهانی‌ها به دلیل کمبود بازیکن و مشکلی که برای لوسیانو پریرا به‌وجود آمده در مقطع فعلی با جدایی شریفی مخالف هستند. فركي در قسمت ديگري از حرف‌هايش درخصوص وضعيت شريفي تأكيد مي‌كند: «شرایط احسان بسیار جدی‌تر از مهدی شریفی بوده و پیشنهاد رسمی از سوی اتریشی‌ها به باشگاه نرسیده است؛ ضمن اینکه در شرایط فعلی به شریفی نیاز داریم و با اینکه دوست نداریم مانع پیشرفت این بازیکن شویم، اما پیشنهاد او رسمی نشده است.»

  • نويدكيا، همچنان يك موضوع مبهم

موضوع مهم ديگر در سپاهان وضعيت مبهم محرم نويدكيا است. این بازیکن از حضور در تمرینات این تیم خودداری می‌کند و حتی دلیل این خودداری‌اش را اعلام نمی‌کند. ظاهراً هیچ‌کس در اصفهان نیست که بداند او کجاست و چه کار می‌کند و اساساً چرا در تمرینات غایب است؟ همین امر باعث گمانه‌زنی‌های مختلفی شده است؛ ازجمله اینکه نویدکیا راضی به جدایی علی احمدی از این تیم نبوده و خواهان حفظ او در سپاهان بوده است. این بحث جدی‌ترین گمانه‌زنی درباره غیبت نویدکیاست چراکه توسط احمدی هم تا حد زیادی تایید شده است. موضوع ديگر در اين بحث به باشگاه سپاهان مربوط می‌شود که چرا تا این حد با نویدکیا مماشات می‌کند؟ نویدکیا بازیکن بزرگی است اما باشگاه در اين زمينه نتوانست مديريت درستي انجام دهد. شرايط نويدكيا فعلا مبهم است در ضمن سپاهان هنوز نمي‌تواند از پادواني و پريرا استفاده كند و حسين فركي هم نگران از‌دست دادن قطعي اين دو بازيكن تأثيرگذار است.

کد خبر 304720

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha