جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
۰ نفر

رقابت ۲ دوست برای کنار زدن همدیگر و به‌دست آوردن علاقه دختر دستفروش جنایت خونینی را رقم زد.

متهم

اين جنايت بعد از ظهر سه‌شنبه گذشته در بازار روزي در غرب پايتخت رخ داد. لحظاتي پس از آن قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل تهران همراه تيم تجسس پليس آگاهي راهي محل حادثه شد و تحقيقات كليد خورد.قرباني مرد جواني حدودا 30ساله بود كه با يك ضربه چاقو از پا در آمده بود.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه عامل جنايت كسي جز دوست قرباني نيست. دوستي آنها به حدي بود كه حتي چند ماهي با يكديگر همخانه بودند و در بازار روز، بساط فروش پوشاك داشتند. آنطور كه شاهدان مي‌گفتند روز حادثه اين دو نفر بر سر جاي بساط با هم درگير شده بودند اما وقتي عامل جنايت دستگير شد مشخص شد كه ماجرا از يك رقابت عشقي حكايت دارد.

عامل اين جنايت كه 24ساعت پس از قتل در خانه يكي از دوستانش دستگير شده بود دربازجويي‌ها گفت: من و مقتول از حدود 2سال پيش با من هم دوست بوديم و براي تأمين مخارج زندگي در بازار غرفه كرايه كرده بوديم. در اين مدت من به يكي از خانم‌هاي غرفه‌دار كه مثل ما دستفروشي مي‌كرد به نام ريحانه علاقه‌مند شدم.

چند روز پيش متوجه شدم كه ريحانه دارد با مقتول صحبت مي‌كند. از اين كارش عصباني شدم و به او اعتراض كردم و خواستم كه ارتباطش را با مقتول قطع كند. اما ريحانه با لحن تندي به من گفت: «‌هرچه باشد از توي رواني و ديوانه بهتر است.» اين جمله را كه شنيدم خيلي عصباني شدم. از همه بدتر وقتي بود كه فهميدم مقتول به دروغ به ريحانه بدگويي مرا كرده و گفته كه من خلافكار و شيشه‌اي هستم.

همين‌ها باعث شد كه از او كينه به دل بگيرم. عامل جنايت گفت: يك ساعت پيش از قتل، ريحانه با من تماس گرفت و پرسيد چرا در غرفه نيستم كه جواب دادم در مسير آمدن به بازار روز هستم. پشت تلفن از او پرسيدم كه او كجاست و وقتي گفت در غرفه مقتول نشسته است بسيار عصباني شدم. زماني كه به بازار روز رسيدم ريحانه رفته بود و من در يك لحظه به سمت غرفه مقتول رفتم و با چاقويي كه همراه داشتم، ضربه‌اي به او زدم. سرهنگ آريا حاجي‌زاده، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، با اعلام اين خبر گفت: متهم براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار مأموران اداره دهم آگاهي تهران قرار گرفته است.

کد خبر 303313

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha