مشاور شهردار تهران و مجری طرح شهرداری درباره ساخت مصلای امام‌خمینی با اشاره به بیانات شفاهی مقام معظم رهبری گفت: برای تعیین تکلیف مصلای تهران شهرداری گردش کاری را تنظیم کرده و به دفتر مقام معظم رهبری ارائه کرده‌است و در آن درخواست کرده‌ایم که تعیین تکلیف شود.

مازيار حسيني در ادامه افزود: كمتر كسي است كه ترديد و شك داشته باشد كه يكي از گلايه‌مندي‌هاي مقام معظم رهبري طولاني شدن ساخت مصلاي امام‌خميني به‌عنوان يك پروژه مهم كشوري است. اين پروژه از زمان امام راحل آغاز شده و هنوز هم ادامه دارد. اينكه چه‌كسي اين پروژه را به اتمام برساند فرع قضيه است. خواست مردم هم اين است كه اين پروژه ملي تمام شود، حالا شهرداري آن را به‌اتمام برساند يا دوستان در دولت. مصلاي تهران تاكنون و با گذشت بيش از 27سال كمتر از 40درصد در ساخت پيشرفت فيزيكي داشته است.

اين در حالي است كه بسياري از سازه‌هاي مصلاي تهران به‌دليل عمر طولاني و ناتمام ماندن، فرسوده شده‌اند و نيازمند بازسازي و مقاوم‌سازي‌ هستند. معاون سابق فني و عمراني شهرداري تهران با اشاره به اينكه اين پروژه هنوز دراختيار شهرداري تهران قرار نگرفته است، به مهر گفت: در حال حاضر يك پيشنهاد وجود دارد. يك سيستم مشخصي به نام شهرداري تهران با مسئوليت شهردار تهران با حضور شوراي اسلامي شهر و ساير دستگاه‌هاي نظارتي پيشنهاد كرده از محل منابع خودش مي‌تواند اين پروژه را 3 ساله تمام كند و نيازي هم به بودجه دولتي ندارد.

حالا دوستان بايد تصميم بگيرند اين پيشنهاد انجام بشود يا نه. به‌گفته سيدمازيار حسيني از نظر شهرداري تهران فرمايشات شفاهي مقام معظم رهبري كافي است تا شهرداري به اين بيانات رهبري لبيك بگويد و وارد عرصه شود. وي در ادامه اظهار داشت: دوستان ما در دولت مشخص كنند كه نگاهشان نسبت به اين پيشنهاد چيست. ممكن است پاسخ بدهند اين موضوع ربطي به شهرداري ندارد و خودشان كار را به سرانجام مي‌رسانند كه اشكالي هم ندارد به هر حال اينكه اين كار را چه‌كسي تمام كند اصل قضيه نيست، اصل اتمام پروژه است.

کد خبر 299351

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha