همشهری‌آنلاین: سیدغلامرضا کاظمی دینان رئیس شورای سیاستگذاری این کنفرانس با بیان مطلب فوق افزود: توسعه حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی یکی از ضروری‌ترین اقدامات مورد نیاز این حوزه است.

کاظمی دینان

وی با بیان اینکه این کنفرانس به شکل کارگاهی برگزار خواهد شد تا فرصت بیشتری برای بیان کامل آخرین تحقیقات و پژوهش‌های استادان وجود داشته باشد افزود: کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و حضور موثر در رسانه‌های اجتماعی، کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و اصول و فنون مذاکره، کارگاه روانشانسی مثبت نگر و روابط‌عمومی حرفه‌ای و کارگاه روابط‌عمومی حرفه‌ای و باز طراحی برند، چهار کارگاهی است که در سومین کنفرانس برنامه‌ریزی شده است.

کاظمی دینان با بیان اینکه بزودی جزئیات بیشتری از این کنفرانس منتشر خواهد شد افزود: بررسی تاریخچه روابط‌عمومی در ایران نشان می‌دهد این نهاد علمی و حرفه‌ای در یک دهه گذشته، پیشرفت بسیار خوبی داشته اما تا رسیدن به جایگاه واقعی خود فاصله زیادی دارد.

رئیس شورای سیاستگذاری کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی در مورد جایگاه مطلوب روابط‌عمومی افزود: هر زمان برنامه‌های کلان یک کشور، وزارتخانه، سازمان و یا یک مؤسسه دارای پیوست روابط‌عمومی باشد می‌توانیم به جایگاه مطلوب روابط‌عمومی، اعتراف کنیم.

کد خبر 297635

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha