شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۹
۰ نفر

«وقتی در مترو با زن جوانی آشنا شدم و او را برای پرستاری از مادرم استخدام کردم، هرگز تصورش را نمی‌کردم نقشه خونینی در سر دارد.»

متهم

اینها را زنی می‌گوید که مادرش به‌خاطر حمله خونین پرستارش در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تحت درمان قرار گرفته است.

وي ماجرا را براي مأموران اينطور تعريف كرد: اوايل اسفند‌ماه در مترو با زن جواني آشنا شدم و او را براي مراقبت از مادر 70ساله‌ام استخدام كردم. پس از گذشت يك هفته، امروز (12بهمن) هرچه با خانه مادرم تماس گرفتم جواب نداد.نگران شدم و وقتي به آنجا رفتم او را ديدم كه غرق در خون روي زمين افتاده است.

اين در حالي بود كه هيچ خبري از پرستار نبود و او پس از سرقت طلاهاي مادرم فرار كرده بود. با اين شكايت تيمي از مأموران پايگاه چهارم پليس آگاهي راهي محل حادثه شده و دريافتند كه ضربات وارد شده به سر پيرزن با گلدان بلورين بوده است. شكي وجود نداشت كه سرقت از سوي همان زني صورت گرفته كه براي مراقبت و پرستاري از پيرزن استخدام شده بود.

كارآگاهان در ادامه موفق شدند چهره زن جوان را در بازبيني دوربين مداربسته يك مغازه سوپرماركت كه در نزديكي خانه پيرزن بود به‌دست آورند.

سرهنگ كارآگاه سعدالله گزافي، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي تهران، با اعلام اين خبر گفت: در اين پرونده قاضي مجوز چاپ عكس زن جوان را صادر كرده است.

چنانچه هركس اطلاعي از وي دارد مي‌تواند موضوع را از طريق شماره تماس 51055123 در اختيار كارآگاهان قرار دهد.

کد خبر 289934

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha