همشهری آنلاین: فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز گفت:بیش از ۳۰۰۰ بسیجی عضو پایگاه‌های مقاومت محلات و ادارات تا ۱۵ فروردین سال آینده در قالب کاروان راهیان نور، به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

راهیان نور

به گزارش ایسنا، سرهنگ اسماعیل محبی‌پور دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: یک کارگروه در ستاد راهیان‌نور سپاه ناحیه ثارالله(ع) برای جا نمایی مکان اسکان، حمل ونقل و مسائل پشتیبانی و فرهنگی و یک کمیته اطلاع رسانی با محوریت روابط عمومی تشکیل شده است.

محبی‌پور با بیان اینکه بخشی از هزینه‌های اعزام را سپاه و بخش اندکی از آن را نیز افراد اعزام شده تامین خواهند کرد، خاطرنشان کرد: در بعضی موارد کل هزینه توسط سپاه تامین و پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال در موضوع اعزام کاروان راهیان‌نور با استقبال فراوانی روبرو بوده‌ایم، گفت: اعزام‌ها از حوزه‌های بسیج ادارات شامل پایگاه‌های مقاومت آبفای استان فارس، اداره کل مخابرات فارس، شرکت برق، هلال احمر و بهزیستی، شرکت نفت و گاز انجام می‌شود.

محبی‌پور همچنین از اعزام کاروان 400 نفره از بسیجیان پایگاه‌های حوزه حضرت معصومه، زهرای اطهر(س) و حضرت زینب(س) در تاریخ 6 اسفند به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد.

این مقام نظامی اضافه کرد: بخشی از اعزام‌ها نیز از طریق حوزه‌های محلات خواهر و برادر و خانواده‌های معظم شهدای شهرک گلشن ساماندهی می‌شود.

وی گفت: اعزام خانواده‌های کارکنان سپاه ناحیه ثارالله(ع) به مناطق عملیاتی و بسیجیان پایگاه‌های منطقه ارژن و خان‌زنیان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سال جدید است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به تاثیر اردوهای راهیان نور در نشر ارزش‌ها و اصول دفاع مقدس به نسل جوان،‌ گفت: این کاروان‌ها با همراهی مسئول کاروان و مسئول فرهنگی، راوی و روحانی در قالب برنامه‌های دو روزه برگزار خواهد شد.

محبی‌پور با تاکید بر اینکه بصیرت افزایی و روشنگری جامعه در خصوص آموزه‌های فرهنگی و ارزشی دوران دفاع مقدس از اهداف این سفرها است، گفت: برنامه راهیان نور، یک حرکت فرهنگی مستمر و توقف ناپذیر بشمار می‌رود که زمینه را برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا نزد آحاد جامعه و ایجاد و تقویت حس خودباوری در نسل امروز و ایجاد پیوندی عمیق بین جوانان امروز و دیروز، فراهم می‌کند.

کد خبر 288040

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha