سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: طی ۴۵ سال امام (ره)، رهبر معظم انقلاب و مردم ما ماهیت رژیم صهیونیستی را فریاد می‌زدند تا امروز که جوامع غربی و دانشجویان دانشگاه‌های اروپایی هم همین فریاد را سر دادند و به ماهیت رژیم صهیونیستی واقف شدند.

سردار رمضان شریف 9 دی

به گزارش همشهری‌آنلاین، سردار رمضان شریف روز یکشنبه در نشست بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در زنجان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی به طور قابل توجهی در معرض رسانه ها و کار خبری است، افزود: آیا کشوری ضعیف و منزوی هستیم و یا قوی و الهام بخش؟ اگر کشوری ضعیف است و منشا اثر نیست چرا این همه در معرض تهاجم رسانه ای است؟

وی ادامه داد: بخشی از گزاره های خبری در رسانه های دشمن ناظر به تخفیف دادن توانمندی ایران است ولی وقتی همین رسانه ها به جنگ اوکراین می پردازند چیز دیگری از توان ایران انعکاس می دهند، در خصوص عملیات وعده صادق هم همین عملکرد دوگانه خط خبری را شاهد بودیم که گفتند ۹۹ درصد موشک ها را منهدم کردیم درحالیکه وقتی حمله هشت ساعت طول کشیده چطور در دقایق اول چنین ادعایی کردند؟

سردار شریف گفت: برای انجام عملیات وعده صادق، یک مطالبه ملی شکل گرفته بود و رهبر معظم انقلاب هم تصمیم گرفتند و فرزندان غیور ایران در سپاه، این تصمیم را عملیاتی کردند، پس از این عملیات، شادی، شعف و خرسندی را در سطح ملی شاهد بودیم که همانند شادی دوران آزادی خرمشهر بود و باید وحدت ملی شکل گرفته پس از این عملیات را پاس بداریم.

وی با بیان اینکه اقدامات دشمن علیه ایران که با تمام توان انجام می شود نشان دهنده قدرت انقلاب اسلامی است، افزود: مردم ایران اجازه ندادند مسأله فلسطین به فراموشی سپرده شود و اکنون روند قدرت نمایی صهیونیست ها مهار و ضربات امت اسلامی بر آنها تأثیرگذارتر شده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گفتمان انقلاب، استقلال را برای همه ملت ها فریاد می زند، گفت: مردم ایران طرف حق ایستاده‌اند و حق پیروز و باطل رفتنی است.
سردار شریف با بیان اینکه دشمن در تلاش است با کمرنگ کردن خدمات نظام و بحرانی جلوه دادن وضعیت کشور موانعی را در مسیر حرکت ملت ایران ایجاد کند، گفت: در این شرایط رسانه ها باید به گزاره های دشمن حساس باشند و برای امیدآفرینی در جامعه همت کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران قدرشناس هستند و خائن و خادم را خوب تشخیص می دهند، نمونه زیادی از این موضوع را در سطح ملی بارها مشاهده کرده ایم، رسانه های دشمن علیه سردار سلیمانی خبرسازی های زیادی می کردند ولی ملت ایران در مراسم تشییع و سالگرد او سنگ تمام گذاشتند.

سردار شریف با بیان اینکه امروز امید به آینده حرف اول را در کشور می زند، گفت:نباید از نارسایی های کوچکی که توسط دشمن بزرگ جلوه داده می شود هراس داشته باشیم.
وی خاطرنشان کرد: ملت ایران در طول مسیر حرکت خود بر موانع مختلف غلبه کرده و امروز هم مسایل و مشکلات معیشتی را که به سختی موانع گذشته نیست، حل خواهد کرد و در این مسیر جمعیت جوان و توانمند ایران راهگشاست.

کد خبر 853161
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha