همشهری آنلاین: مدیر کل اداره هماهنگی فنی و عمرانی مناطق و سازمان های شهرداری تهران از ممنوعیت صدور مجوزهای حفاری از اول اسفند تا اول اردیبهشت سال ۹۴ خبر داد.

حفاری شهری

به گزارش مهر، شهرام باقری، با بیان این مطلب اظهار کرد: حوزه فنی و عمرانی متولی بهسازی و ارتقا کیفیت معابر و ساماندهی کارگاه‌های این حوزه است. بنابراین با توجه به اینکه هر ساله شهرداری تهران طرح استقبال از نوروز را اجرایی می‌کند در این راستا افزایش کیفیت معابر و ایجاد محدودیت برای برخی شرکت‌های خدماتی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به ممنوعیت صدور مجوزهای حفاری از اول اسفند گفت: به مدت دو ماه صدور کلیه مجوزهای حفاری در شهر تهران ممنوع می‌شود. البته با توجه به اهمیت اتصال فاضلاب شهری به شبکه، شرکت فاضلاب با افزایش نظارت مناطق بر عملکرد آن و ایمنی کارگاه‌ها به کار خود ادامه خواهد داد.

باقری اضافه کرد: افزایش حجم ترافیک در اسفند ماه و تردد شهروندان در سطح شهر ما را بر آن داشت تا عملیات حفاری شرکت‌های خدماتی مانند آب، گاز، برق و تلفن را به مدت دو ماه متوقف کنیم.

وی افزود: صدور مجوز برای حفاری‌های اضطراری مانند ترکیدگی لوله و یا قطع برق نیز با هماهنگی مناطق بلامانع است.

باقری با اشاره به طرح استقبال از نوروز ۹۴ اظهار داشت: همسطح سازی و مناسب سازی محل اتصال معابر پیاده رو به سواره رو جهت تسهیل تردد جانبازان و شهروندان کم توان جسمی، در دستور کار طرح استقبال از نوروز قرار گرفته است.

وی از بهسازی و ارتقا سطح کیفی محلات خبر داد و گفت: طرح استقبال از نوروز با هدف افزایش کیفیت معابر و رفاه حال شهروندان تهرانی طی ۵ هفته به مرحله اجرا در آمده که تا ۲۵ اسفند امسال نیز به پایان مي‌رسد.

باقری اضافه کرد: در مرحله نخست ۷ هزار نقطه برای مرمت شناسایی شده که این نقاط نیازمند مرمت به ۱۵ هزار نقطه در سطح شهر می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت نواحی برای مرمت معابر و نقاط آسیب دیده دو برابر سال قبل بوده و ما در بهسازی معابر مصر هستیم.

باقری در ادامه با اشاره به بهسازی بزرگراه‌های شهر گفت: امسال لکه‌گیری و بهسازی بزرگراه‌ها به صورت کاملا مکانیزه انجام شد و نقشه آسیب ها برای تمامی بزرگراه ها تهیه شده است و عملیات مرمت بزرگراه‌های شهر نیز به صورت مستمر انجام می‌شود.

کد خبر 287724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha