سه‌شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: مستند سینمایی «آن دو ساعت» به کارگردانی «مهرداد غفارزاده» کلید خورد.

مستند امام خمینی

به گزارش فارس، در خلاصه این مستند سینمایی ٧٥ دقیقه‌اى آمده است: آن دو ساعت به واکاوى ناگفته هاى حوادث پرشور و التهاب روز ورود حضرت امام خمینى (ره) به میهن اسلامى مى پردازد.در این مستند سینمایى خبرنگار یکى از روزنامه ها در پى کشف این ناگفته ها و تهیه گزارش از زمانى است که امام خمینى پس از سخنرانى در بهشت زهرا با هلى کوپتر به مکانى نامعلوم عزیمت مى نماید که هیچکس از آن مطلع نیست و ساعاتى کمیته استقبال و همراهان امام موضوع را با التهاب و نگرانى دنبال مى کنند و .....
تحقیقات این پروژه از خرداد ماه سال ٩٣ توسط یک گروه تحقیقاتى آغاز شده و بعد از دریافت پروانه ساخت از سازمان سینمایی وزارت ارشاد کار وارد مرحله تولید شد.
به گفته ى ردایی در ساخت مستند سینمایی «آن دو ساعت» از همکارى دفتر تنظیم و نشر آثار امام، سازمان صدا و سیماى جمهورى اسلامى،مرکز اسناد انقلاب اسلامى، مرکز تحقیقات و مطالعات ارتش جمهورى اسلامى، سازمان سینمایى وزارت ارشاد و مرکز گسترش سینماى مستند و تجربى استفاده شده است.
تهیه کنندگى این مستند سینمایی بر عهده ى مسعود ردایی، مجرى طرح احسان رجبى و کارگردان آن مهرداد غفارزاده است. در «آن دو ساعت» عمار تفتى در قالب خیرنگار روزنامه به ایفاى نقش مى پردازد.
و در فهرست باقى عوامل این نام ها حضور دارند: مدیر تولید: میثم کائد، نویسنده:اکبر روح، تصویربردار:رضا شیخى، صدابردار: رضا تهرانى، دستیار کارگردان: حمید رضا غفارزاده،مدیر تدارکات:امیر یمینى، منشى صحنه:فاطمه فضلى، طراح صحنه: مهدى موسوى، تدوین:حسین ذوالقدر، دستیار تدوین: احسان بایرامى.

کد خبر 283944

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha