همشهری آنلاین: کیوان علی‌محمدی و امید بنکدار زوج هنری فیلمساز این روزها مشغول آخرین مراحل آماده سازی فیلم «ارغوان» هستند؛ فیلمی عاشقانه با داستانی لطیف که قرار است در سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش دربیاید.

ارغوان

به گزارش ايسنا؛ علی‌محمدی درباره وضعیت آماده‌سازی این فیلم گفت: این روزها مشغول میکس نهایی صدا هستیم و امیدواریم فیلم تا پایان هفته جاری آماده شود.

او که پیش از این با همراهی امید بنکدار دو فیلم «شبانه» و «شبانه‌روز» را ساخته است، درباره تفاوت‌های«ارغوان» با این دو فیلم توضیح داد: «ارغوان» ادامه منطقی فیلم‌های قبلی ما است و در وجوهی با آن دو فیلم مشترک است اما به دلیل ذات قصه تفاوت‌های اساسی دارد.

این کارگردان سینما اضافه کرد: «ارغوان» فیلمی عاشقانه است که داستان لطیفی دارد و روابط بین شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشد و همین موضوع باعث می‌شود تا فرم و ساختار متفاوتی نسبت به «شبانه» و «شبانه‌روز» داشته باشد. چرا که اصولا فیلمی قصه‌گو است، در حالی که دو فیلم قبلی ما فضاهای ذهنی داشتند و فرم روایی و ساختارشان می‌طلبید به شیوه دیگری ساخته شوند.

فیلمنامه «ارغوان» براساس داستان کوتاهی از علی‌اکبر حیدری و توسط حیدری، امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی نوشته شده است.

عوامل این فیلم به شرح زیر هستند:مدیرفیلمبرداری: مرتضی پورصمدی، طراح چهره‌پردازی: سودابه خسروی، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: شیده محمودزاده، صدابردار: مهدی صالح‌کرمانی، طراحی صدا: بامداد افشار، آهنگساز: بردیا کیارس، تدوین: سیاوش پورخلیلی، امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی، مجری طرح: ناهید دل‌آگاه، تهیه‌کنندگان و کارگردانان: امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی، بازیگران: مهتاب کرامتی، مهدی احمدی، شقایق فراهانی، آزاده صمدی، الهام کردا، یاسمین پازوکی، با معرفی مرتضی اسماعیل کاشی، با حضور نسیم ادبی و رابعه مدنی، با هنرمندی مریم بوبانی، بازیگر کودک: نیکی نصیریان.

با ارغوان در بخش سودای سیمرغ سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آید.

کد خبر 284069

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha