همشهری آنلاین: گروه رز به سرپرستی نازلی بخشایش و خوانندگی نسرین صفوی ۴ و ۵ دی ماه در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می‌روند.

گروه رز

روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران اعلام كرد: نازلی بخشایش سرپرست گروه"رز" متولد در 1356 تهران و  فارغ التحصیل رشته اقتصاد، از سال 67 به نوازندگی پیانو مشغول بوده است.

وی سلفژ و هارمونی و کنترپوان و ارکستراسیون را نزد کامبیز روشن روان فرا گرفته و از سال 84 نوازندگی چنگ را پیش پوراندخت عزدی، ژانا هوواناسیان و فتاحه شاهین آموخته است.

بخشایش که هدفش از تاسیس این گروه موسیقی معرفی خوانندگان ایرانی به جامعه موسیقی کشور است از سال 85 گروه موسیقی"مهرنوا" را با نوازندگان ثابت تشکیل داده و به همراه گروهش و با خوانندگان مختلفی تاکنون در کشورهای بسیاری از جمله سوییس، انگلیس، آلمان، اتریش ،هلند، جمهوری چک ،ارمنستان، قبرس، مالزی ،یونان ،بلغارستان و بلاروس به اجرای برنامه پرداخته است.

نازلی بخشایش به همراه گروهش در سال 86 موفق به کسب مقام دوم در جشنواره موسیقی فجر در بخش ارکسترال و همچنین مقام اول در جشنواره موسیقی مقاومت گردیده است. وی 17 سال است که با خوانندگان نام آشنای ایرانی همچون پری زنگنه و سیمین غانم همگاری مستمر دارد و با گروه" مولوی"به خوانندگی استاد شهرام ناظری از سال 93 شروع به همکاری کرده است.


نسرین صفوی خواننده گروه"رز" نیز متولد 1346 در آبادان و مدرس انجمن خوشنویسان است. وی از سال 1370با هنرمند پرآوازه فومن هنگامه اخوان ردیف موسیقی ایرانی را کار کرده و در ادامه فعالیت هایش به موسیقی کلاسیک و پاپ علاقمند شد و موسیقی کلاسیک را نزد محسن منصوری و سایه سدیفی و موسیقی پاپ را نزد مهدی شمس نیک نام فرا گرفت.او  از سال 91 با نازلی بخشایش همکاری داشته و این دومین باری است که این دو هنرمند در کنار یکدیگر به اجرای برنامه می پردازند.
 کنسرت گروه " رز " در تاریخ چهارم و پنجم دی ماه ساعت 15 تا 17 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می گردد و علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند با شماره 88561163تماس حاصل نمایند و یا به سایت ایران کنسرت مراجعه نمایند.

کد خبر 282004

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha