چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۳:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: نام شرکت فولاد خوزستان به عنوان چهار صدو سی و هفتمین شرکت پذیرفته شده، در فهرست نرخ‌های تابلوی فرعی بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

به گزارش روابط عمومی بورس تهران،  این شرکت در بخش «ساخت فلزات اساسی» گروه و طبقه «ساخت آهن و فولاد اساسی» با نماد«فخوز(Fekhoz)» فعالیت می کند.

نام فولاد خوزستان در 25 آذر 1367 با نام صنایع فولاد اهواز در اداره ثبت شرکت های اهواز به ثبت رسید و بهره برداری از آن از سال 1370 آغاز شد. در سال 1374 نام آن از صنایع فولاد اهواز به فولاد خوزستان تغییر یافت. مرکز اصلی آن در اهواز واقع است و شعبه دیگری ندارد.

موضوع فعالیت این شرکت، عملیات ذوب و ریخته گری  و نورد فلزات آهن و فولادهای آلیاژی برای تولید انواع مقاطع هندسی استاندارد و اجرای همه عملیات هایی که برای دستیابی به این اهداف ضروری است.

سرمایه کنونی فولاد خوزستان  دو هزار و 192 میلیارد ریال است و سازمان‌های توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با 90 درصد، تامین اجتماعی با 8/3 درصد، بازنشستگی کشوری با 6/3 درصد، تامین اجتماعی نیروهای مسلح با 2/1 درصد، بیمه خدمات درمانی با 8/0 درصد، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با 46/0 درصد و صندوق ذخیره فرهنگیان با 14/0 درصد ترکیب سهامداران این شرکت را تشکیل می دهند.

کد خبر 27960

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز