پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۶:۰۱
۰ نفر

نامش مهم نیست، چون در هر حال متن نمایش‌نامه تغییری نکرده است. در این نمایش‌نامه دو زباله برای رسیدن به شهر زباله‌ها، سفردور و دراز و شگفت‌انگیزی در پیش دارند.

سفر زباله‌ها

قرار بود نام این نمایش، «زباله‌های دوست‌داشتنی» باشد که در این صورت به سوژه‌های مربوط به صفحه‌ي «پنجره» که به مسائل شهروندی می‌پردازد بیش‌تر مرتبط می‌شد. اما حالا نامش «سفر شگفت‌انگیز» است. اصلاً  برای همین انتخابش کردیم تا در این صفحه گه‌گاه  برنامه‌های هنری مربوط به شهر و مسائل شهري را معرفی کنیم.

نمایش «زباله‌های دوست‌داشتنی» با طراحی و کارگردانی مشترک «عبدالله آتشانی» و «مریم آشوری» پس از یک روز اجرا با نام پیشین خود، از 27 مهر با عنوان جدید «سفر شگفت‌انگیز» در تالار هنر روی صحنه رفته و تا پایان آبان‌ماه اجرا خواهد داشت.

عبدالله آتشانی نویسنده و یکی از کارگردان‌های نمایش «سفر شگفت انگیز» درباره‌ي قصه‌ي این نمایش به خبرگزاري «ایسکانیوز» گفته است: «این نمایش که قصه‌ي آن در فضایی فانتزی و تخیلی شکل می‌گیرد به بخشی از زندگی دو تکه زباله می‌پردازد که از سطل زباله دور مانده‌اند و زمانی که بی‌توجهی شهروندان را به این قضیه می‌بینند، تصمیم می‌گیرند خودشان دست‌به‌کار شوند و به سطل زباله برسند تا به این وسیله از آلودگی بیش‌تر شهر جلوگیری کنند.»

میلاد رمضانی، رضا نعمتیان، پویا زند و عبدالله آتشانی بازیگران این نمایش هستند. هم‌چنین فهیمه عابدینی و مریم آشوری مسئولیت عروسک‌گردانی این اثر را بر عهده دارند.

تالار هنر درخیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده، جنب ورزشگاه شیرودی قرار دارد و در آن نمايش‌هايي ويژه‌ي گروه سنی کودک و نوجوان اجرا می‌شود.

کد خبر 276703

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha