مدیرکل حقوقی و املاک شرکت عمران شهرهای جدید ایران از فراهم شدن کامل زیرساخت‌های نقل و انتقال مسکن مهر خبر داد و گفت: با توجه به مهیا شدن سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری، معامله مسکن مهر فقط در شرکت عمران انجام می‌شود.

house

به‌گزارش تسنيم، مهدي هدايت اظهار كرد: با بخشنامه جديد و همچنين فراهم شدن زيرساخت‌هاي لازم از اين پس معاملات مسكن مهر به‌صورت شفاف انجام مي‌شود كه هم به نفع خريدار است و هم فروشنده. وي با بيان اينكه بعضا ديده شده كه فروشنده، مسكن مهر را در آن‌واحد به 5نفر فروخته است، گفت:

با سيستم جديد ديگر كسي نمي‌تواند واحد خود را به چند نفر بفروشد و براي خريداران و وزارت راه و شهرسازي گرفتاري ايجاد كند. هدايت افزود: برخي بنگاه‌هاي املاك براي يك واحد مسكن مهر كه مثلا 50ميليون تومان ارزش دارد پيشنهاد قيمت 20ميليوني به مالك آن مي‌دهند با اين بهانه كه معامله غيرقانوني است و واحد بيش از اين رقم (20ميليون تومان) ارزش ندارد. وي يكي از مزيت‌هاي بخشنامه جديد نقل‌وانتقال مسكن مهر را خريد و فروش به قيمت واقعي آن دانست و گفت: برخي از پروژه‌هاي مسكن مهر به مرحله تزريق آورده رسيده‌اند و برخي متقاضيان توان تكميل آن‌را ندارند و به همين دليل تمايل به فروش واحد را دارند كه با سيستم جديد امكانش فراهم شده است.

کد خبر 274347

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha