دوشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون وزیر راه و شهرسازی از بهره برداری از تمام مساکن مهر کشور تا پایان سال ۹۴ خبر داد.

house

ایسنا نوشت: احمد مجیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: این هدف گذاری در مجموعه راه و شهرسازی انجام شده است و مساکن مهر به سرعت تحویل می شود.

وی تصریح کرد: در استان همدان مشکلات مساکن مهر نسبت به سایر استانها کمتر است اما برای صدور پایان کار در تمامی استانها نیازمند همکاری مردم هستیم.

مجیدی ادامه داد: با توجه به تغییر قیمتها و افزایش قیمت مصالح و تورم نیز متقاضیان مسکن مهر باید مقدار آورده خود را افزایش دهند تا امور در این زمینه به‌خوبی پیش رود.

وی تصریح کرد: وضعیت مساکن مهر در برخی استانها از جمله همدان مطلوب است و تنها خدمات زیر بنایی و سیستم های خدماتی آب، برق و گاز باقیمانده است.

تکمیل راه آهن ملایر _کرمانشاه نیازمند 113 میلیارد تومان اعتبار است

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: خط آهن مسیر اراک به سمت ملایر و از ملایر به سمت کرمانشاه در حال احداث بوده که این خط آهن تا مسیر ملایر افتتاح شده و تکمیل مابقی خط 113 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

مجیدی اضافه کرد: زیرسازی ها برای خط آهن انجام شده و در حال حاضر مشکل تامین ریل داریم که امیدواریم پنج هرار تن ریل به زودی تامین شود که به این ترتیب مقدار زیادی از مسیر ریل گذاری می شود.

وی تصریح کرد: به طور ویژه برای راه آهن همدان_تهران_سنندج نزدیک به 86 میلیارد تومان پول در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در صورتی که اعتبارات برای راه آهن همدان_تهران_ سنندج 100 درصد تخصیص یابد به زودی این خط احداث می شود.

کد خبر 274660

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha