همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون با ذخیره‌های خود هند را که عنوان نایب قهرمانی جام کنفدراسیون آسیا ۲۰۱۴ را در پرونده کاری خود دارد، از پیش رو برداشت.

P.Fayazi

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ملی‌پوشان ایران در دومین مسابقه خود در دور مقدماتی به مصاف تیم ملی هند رفتند و در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 22 ، 25 بر 22 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا شش امتيازی شوند.

اسلوبودان کواچ در این مسابقه نیز از بازیکنانی به عنوان ترکیب آغازکننده استفاده کرد که اکثر آنان در مسابقات قهرمانی جهان ذخیره بودند. میلاد عبادی پور، مهدی مهدوی، پوریا فیاضی، عادل غلامی، فرهاد ظریف، آرمین تشکری و شهرام محمودی بازیکنان شروع کننده ایران در این مسابقه بودند. سعید معروف، کاپیتان و پاسور اول تیم ملی والیبال ایران نیز در این مسابقه به میدان آمد.

تیم هند که در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون والیبال آسیا با خوش اقبالی تیم ملی ب والیبال ایران را شکست داده و راهی دیدار نهایی شده بود، در این مسابقه برابر ذخیره‌های ایران سه بر صفر مغلوب شد.

تیم ملی هند در دو دیدار قبلی خود در دور مقدماتی موفق به شکست هنگ کنگ و مالدیو شده بود و در حال حاضر شش امتیازی است و با پذیرش شکست برابر ایران به عنوان تیم دوم گروه ایران به مرحله دوم صعود خواهد کرد.

تیم ملی والیبال ایران روز شنبه (5 مهر) در سومین مسابقه خود در دور مقدماتی به مصاف مالدیو می‌رود.

تای توشی کو از ژاپن و چینگ لی چون از کشور چین تایپه به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم قضات دیدار ایران و هند را بر عهده داشتند.

کد خبر 273137

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha