دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: دوربین جدید شرکت سونی با توجه به رواج یافتن و محبوبیت بیش‌از حد عکس‌های سلفی، عکس از خود، در میان کاربران تجهیزات الکترونیک ارائه شده‌است.

دوربین عکاسی

براساس گزارش گيزمگ، اين دوربين جديد كه KW1 نام دارد نه تنها به شكل يك بطري عطر طراحي شده‌است، بلكه حاوي ويژگي‌هايي است كه چهره كاربر را در عكس زيباتر نمايش مي‌دهد. اين دوربين همچنين به لنز 180 درجه چرخاني مجهز است و كاربر مي‌تواند با كمك قابليت اتصال واي‌فاي اين دوربين در لحظه تصاوير ثبت شده را به اشتراك بگذارد.

دوربین عکاسی

اين دوربين در حقيقت در رقابت با دوربين EX-TR35 كاسيو كه در ميان طرفداران آسيايي عكس‌هاي سلفي بسيار محبوب شده‌است، توليد شده است. دوربين كاسيو با وجود قيمت هزار و 200 دلاري‌اش به دليل طراحي زيبا و قابليت‌هايش در ميان كاربران بسيار محبوب شده‌است. اكنون سوني با عرضه اين گوشي در چين ظاهرا بازاري مشابه با بازار كاسيو را نشانه گرفته‌است.

KW1 دوربيني 19.2 مگاپيكسلي با لنز 21 ميليمتري و دهانه ديافراگم 2 است كه مي‌تواند چرخشي 180 درجه داشته باشد. با اين‌همه برترين ويژگي اين دوربين طراحي آن است كه به بطري‌هاي كلاسيك عطر شباهت دارد. اين دوربين كوچك داراي فلش LED بوده و اطراف لنز آن با كريستال‌هاي سوارفسكي تزئين شده‌است.

دوربين مي‌تواند روي عكس ويرايش‌هايي از قبيل بزرگتر كردن چشم‌ها، تغيير رنگ پوست، نرم‌تر نشان دادن بافت پوست، حذف انعكاس‌هاي پوستي و جوان‌تر نشان دادن صورت را انجام دهد.

کد خبر 269940

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha