همشهری آنلاین: عصر امروز دیدارهای باقیمانده از هفته سوم لیگ برتر فوتبال با برگزاری مسابقه تیم‌های فوتبال پرسپولیس با ذوب آهن و نفت تهران با استقلال خوزستان پیگیری شد.

در ادامه بازیهای هفته سوم لیگ برترفوتبال ؛ این نتایج بدست آمد:

  • پرسپولیس 1- ذوب آهن صفر

به گزارش ایسنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود در لیگ برتر از ساعت 19:20 جمعه در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن رفت که در پایان شاگردان دایی با تک گل مهدی طارمی (71) به سه امتیاز این بازی دست یافتند.

پرسپولیس که در این بازی با 4 تغییر نسبت به بازی قبل وارد زمین شده بود، نمی توانست به راحتی موقعیت گل ایجاد کند. در مقابل ذوب آهن با هافبک های طراح خود از جمله حدادی فر و مسلمان بیشتر از حریف توپ و میدان را در اختیار داشت.

جدی ترین موقعیت های نیمه نخست را هم ذوب آهنی ها از دست دادند جایی که چندین بار با حرکت از سمت راست دفاع پرسپولیس خطرساز شدند و اگر تکل های بلند نورالهی و نورمحمدی نبود دروازه نیلسون باز می شد.

در نیمه دوم با وجود اینکه انتظار می رفت بازی زیباتر دنبال شود باز هم فرصت چندانی روی دروازه ها خلق نشد. هواداران پرسپولیس که از تساوی راضی نبودند درخواست ورود عباس زاده و محمد نوری به زمین را داشتند. پس از ورود عباس زاده به جای نوروزی شدت حملات پرسپولیس کمی بیشتر شد و سرخ ها در دقیقه 71 از روی یک ضربه ایستگاهی به گل نخست رسیدند.

ذوب آهن در ادامه بیشتر از قبل خود را به دروازه پرسپولیس نزدیک کرد اما موقعیت های نصفه و نیمه ای که برای این تیم به وجود می آمد کمکی به آنها نکرد تا در نهایت این بازی با همان یک گل به سود پرسپولیس به پایان برسد.پرسپولیس با این برد 4 امتیازی شد و تا رتبه هفتم جدول بالا آمد.

  • استقلال خوزستان 1- نفت تهران 2

به گزارش فارس؛دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و نفت تهران در چارچوب هفته سوم لیگ برتر عصر امروز از ساعت 19 و 25 دقیقه در ورزشگاه تختی اهواز با حضور 359 نفر (طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد.

بازی بیشتر در نیمه اول در میانه میدان دنبال می‌شد و دو تیم حرکت از عمق را در دستور کار خود قرار داده بودند. دو تیم نتوانستند در 45 دقیقه اول از پس هم برآیند و قفل دروازه‌ها باز نشد.

در دقیقه 34 ضربه ایستگاهی ایمان مبعلی را دروازه‌بان استقلال توپ را دفع کرد که در برگشت علی قربانی توپ را  به تیرک عمودی دروازه زد و پس از آن توپ به خارج از زمین رفت.

در نیمه بازیکنان نفت تهران پس از 9 دقیقه توانستند توسط کمال کامیابی‌نیا در دقیقه 54 به گل برسند. در ادامه موسی کولیبالی توانست در دقیقه 85 گل تساوی‌بخش استقلال خوزستان را به ثمر برساند اما این نتیجه تنها 2 دقیقه دوام داشت و در دقیقه 87 دیوید ویکروم توانست گل پیروزی بخش شاگردان علیرضا منصوریان را به ثمر برساند تا در پایان نفت با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسد.

قضاوت این دیدار برعهده محمد ملکی بود. وی به مرتضی پورعلی گنجی، علی قربانی از نفت و محمد طیبی از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد.

کد خبر 268872

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha