همشهری آنلاین: پس از فراز و نشیب های فراوان اعضای هیات عامل کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار مشخص شدند.

به گزارش اطلاع‌رسانی بورس تهران، سخنگوی کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادارگفت : پس از دو ماه بررسی، بحث و گفت وگو و مذاکرات فراوان با اشخاص مختلف، اعضای سه نفره هیات عامل این کانون تعیین شدند.

اکبر زرگانی نژاد افزود : رییس کانون کارگزاران به زودی، نام اعضای هیات عامل این کانون را برای تایید به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال خواهد کرد.

وی در مورد نشست آتی اعضای هیات مدیره کانون کارگزاران اظهار داشت : در این نشست مقدمات ثبت کانون و پیگیری اقدامات گذشته مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت که امیدواریم با معرفی اعضای هیات عامل، هرچه سریعتر شرایط برای ثبت کانون فراهم شود.

مدیر عامل شرکت کارگزاری امین سهم در مورد کاهش نرخ کارمزد شرکت بورس اوراق بهادار تهران گفت: هنوز نامه ای در این خصوص به کانون و کارگزاران ارسال نشده‌است.
وی ادامه داد : در همین راستا، هیات مدیره کانون کارگزاران دومین نامه خود را به شرکت بورس ارسال و بار دیگر خواستار کاهش نرخ کارمزدها شده‌است.

زرگانی نژاد خاطر نشان کرد : احتمال دارد کاهش کارمزدهای شرکت بورس در نحوه محاسبات باشد که متاسفانه هیچ‌یک از کارگزاران اطلاعی در مورد نحوه این محاسبات ندارند.

وی اضافه کرد : هم اکنون پایه نرخ های شرکت بورس همانند نخستین جدول ارسالی این شرکت به کارگزاران است که کاهشی در آن دیده نمی‌شود.

کد خبر 26504

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز