همشهری آنلاین: همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (علیه السلام) نخستین فروشگاه تخصصی قرآن با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی حجت الاسلام خاموشی افتتاح می‌شود.

قرآن کریم

به گزارش همشهري آنلاين، نخستین فروشگاه تخصصی قرآن کریم در ایران همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه قرآن و ولادت با سعادت دومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت امام حسن مجتبی (علیه السلام) گشایش می‌یابد.

این فروشگاه «اولین فروشگاه تخصصی قرآن در کشور» خواهد بود که انواع قرآن های چاپی را به علاقه مندان عرضه می‌کند.

حامد شفیق مدیرعامل کتابشهر ایران، با اعلام این خبر گفت: امسال در راستای طرح توسعه فروشگاهی، فروشگاه تخصصی قرآن را برای عرضه انواع قرآن های چاپی داخلی و خارجی تجهیز کرده ایم که هم اکنون آماده بهره برداری است و فعالیت این مرکز اواسط ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از قرآن پژوهان آغاز می‌شود.

به گفته وی این مرکز در تهران، خیابان انقلاب، خیابان 12 فروردین، نبش خیابان ژاندارمری واقع شده است.

شفیق درباره فعالیت های این فروشگاه گفت: فعالیت این مرکز در ابتدا به عرضه قرآن های چاپی اختصاص دارد، البته برخی از نرم افزارها و سی دی های قرآنی نیز عرضه می‌شود، اما نمی‌خواهیم به سمت عرضه سایر محصولات فرهنگی دینی دیگر برویم؛ چون دایره توزیع این محصولات تقریبا وسیع تر و دسترسی به آنها آسان تر است و حتی اینترنت امکان دانلود و خریداری اغلب محصولات دینی و نرم افزارها را فراهم کرده است.

مدیرعامل کتابشهر ایران اظهار کرد: تنوع قرآن های عرضه شده در این فروشگاه به نحوی است که همه سلایق را در بر خواهد گرفت.

به گفته وی در این فروشگاه، تعداد قابل توجهي از ترجمه ها، خطوط، قطع ها و چاپ های نفیس عرضه خواهد شد.

کد خبر 263660

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha