وزیر آموزش و پرورش گفت: در آن برنامه‌ای که ما تهیه کرده‌ایم، ۱۷ مرداد تاریخ برگزاری آزمون استخدامی است البته ممکن است در جلسه هماهنگی، تاریخ و محتوای آن تغییر کند.

به گزارش همشهري آنلاين، علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت معلم شهید جواد نوروزی که در ساختمان مرکزی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص آزمون استخدامی فرهنگیان و اینکه چه زمانی برپا خواهد شد، اظهار داشت:‌ دستورالعمل آن آماده شده است و همانطور که قبلاً اشاره کرده‌ام، یک هماهنگی نهایی با معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری داریم که امیدواریم این هماهنگی انجام شود.

وی اضافه کرد: در آن چیزی که ما تهیه کرده‌ایم، 17 مرداد ماه تاریخ برگزاری آزمون استخدامی است؛ البته ممکن است در جلسه هماهنگی، تاریخ و محتوای آن تغییر کند؛ به همین دلیل اجازه دهید اظهارنظری نکنم تا قطعی شود.

فانی افزود: این آزمون استخدامی طبق قانون شامل مربیان پیش‌دبستانی در یک شرایط خاص و معلمان خرید خدمت آموزشی است که اجازه می‌خواهم نهایی شده آن را اعلام کنیم که بعداً انتظار و توقعی در مخاطبین ایجاد نشود.

فانی در خصوص تعداد شرکت‌کنندگان نیز گفت: بستگی دارد که تعریف ما چه باشد و متناسب با تعریف، آمار عوض می‌شود و اجازه می‌خواهم تا هماهنگی نهایی چیزی را اعلام نکنم.

 

کد خبر 261306

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha