سه‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم فولاد خوزستان در یک بازی برتر توانست تیم الفتح عربستان را شکست دهد.

فولاد خوزستان

به گزارش همشهری آنلاین، در دومین بازی از گروه B مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم فولاد خوزستان در زمین خود توانست با نتیجه یک بر صفر از سد الفتح عربستان بگذرد.

شاگردان فرکی در تمام مدت بازی برتر از حریف عربستانی خود بودند و بازیکنان الفتح تنها چشم به ضد حملات داشتند. نیمه  اول به رغم بازی خوب فولاد نتیجه بدون گل به پایان رسید.

فولادی‌ها که از حمایت خوب هواداران خود برخوردار بودند نیمه دوم را با انگیزه‌تر شروع کردند و بارها بر روی دروازه حریف خطرساز شدند تا اینکه در دقیقه 68 مدافع عربستانی با دست خود مانع از ورود توپ به دروازه شد. بختیار رحمانی توانست با استفاده از فرصت پنالتی تنها گل این بازی را به ثمر برساند. بازیکنان الفتح در دقایق پایانی بازی برای جبران بسیار پر تلاش نشان دادند و یک بار نیز می‌توانستند دروازه فولاد را باز کنند که شوسا مکانی مانع آن شد.

فولاد خوزستان در اولین مسابقه خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر الجیش قطر به تساوی بدون گل رسیده بود. فولاد در سومین مسابقه خود روز 27 اسفند در تاشکند به مصاف بنیادکار ازبکستان خواهد رفت.

در حال حاضر تیم بنیادکار با 4 امتیاز در رده اول جدول گروه دوم قرار دارد و فولاد خوزستان هم با همین امتیاز و به خاطر گل زده کمتر در رده دوم قرار دارد.

کد خبر 252837
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز